اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

برگزاری همایش ملی نقش نماز در دوران دفاع مقدس در شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین همایش ملی نقش نماز در دوران دفاع مقدس در شهرکرد همزمان با 11 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‎شود.

برگزاری همایش ملی نقش نماز در دوران دفاع مقدس در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: همایش نقش نماز در هشت سال دوران دفاع مقدس نخستین همایشی است که برای نخستین بار در کشور و به میزبانی شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: این همایش یازدهم اردیبهشت‌ماه سال آینده در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‎شود.

محمدسلیمانی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه این همایش نخستین بار است که در سطح ملی برگزار می‎شود امید می‎رود با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

دبیر همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس از تشکیل شش کمیته برگزاری این همایش خبر داد.

محمدسلیمانی ادامه داد: با فعال شدن این کمیته‌ها بیش از 65 برنامه برای برگزاری این همایش تدوین و تعدادی از این برنامه‌ها در حال اجرا شدن است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و تبلیغات یکی از مهم‌ترین راهکارهای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش است، اظهار کرد: در همین راستا تعدادی برنامه با عنوان «به استقبال همایش» تدوین و قبل از برگزاری آن با هدف جذب مخاطبان بیشتر برگزار می‎شود.

محمدسلیمانی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا آمادگی لازم را برای میزبانی از 2 هزار مهمان کشوری در خود ایجاد کرده و فضای مناسب و خوبی را برای حضور مردم استان و سایر نقاط کشور فراهم کنیم.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت و نقش نماز در پیروزی رزمندگان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل، گفت: نماز منشأ همه پیروزی‌ها است و هر کس مقید به آن باشد و خالصانه برای خدا نماز برپا دارد بی‌شک مورد لطف و رحمت خداوند قرار می‌گیرد.

محمدسلیمانی افزود: با نگاهی به دوران هشت سال دفاع مقدس، اتصال و پیوند عمیق و ناگسستنی رزمندگان با نماز به خوبی نمایان است.

وی بر ضرورت تبیین نقش نماز در پیروزی‌های رزمندگان کشور در هشت سال دفاع مقدس تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس دین بزرگی که بر دوش ماست تلاش می‌کنیم تا در این همایش نقش و اهمیت این فریضه الهی در سربلندی و اقتدار کشور را به خوبی تبیین کنیم.

محمدسلیمانی، برگزاری همایش تبیین نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس را راهکار مهمی در ترویج و تقویت فرهنگ اقامه نماز در جامعه برشمرد و افزود: با بهره‌گیری از جاذبه‌های معنوی دفاع مقدس می‌توان در تبیین اهمیت و جایگاه نماز در جامعه گام‌های محکمی برداشت.

دبیر همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس ادامه داد: تدوین کتاب از آثار جمع‌آوری شده در این همایش از برنامه‌های ارزشمند پیش‌بینی شده در این همایش است که می‌تواند آثار خوبی از خود در جامعه به جای بگذارد.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: در این همایش ائمه جمعه، فرماندهان سپاه، استانداران، دبیران ستاد اقامه نماز و سایر مسئولان کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/68004/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول