اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه هرمزگان:

تمام فتنه‌های جهان زیر سر آمریکاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: تمام فتنه‌های جهان زیر سر آمریکا است، زیرا جنگ سوریه از فتنه‌های آمریکایی بود که عربستان و برخی کشورهای مسلمان دیگر را به جان این کشور انداخت.

تمام فتنه‌های جهان زیر سر آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار محمد مارانی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای توپخانه صاعقه رفسنجان ارزش کار برای شهدا را بسیار والا خواند و اظهار داشت: آتشی که شهدای این توپخانه برای پشتیبانی هم‌رزمان خود در جبهه بر سر دشمن می‌ریختند بسیار با ارزش بود.

وی با بیان اینکه ارزش توپخانه زمانی مشخص شد که بچه‌های جبهه از اروند عبور کردند، تصریح کرد: دشمنان نخستین برنامه‌ای که برای جنگ در نظر می‌گیرند، آتش‌های پشتیبانی است و نشان می‌دهد، کار بچه‌های توپخانه کاری تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بود.

مارانی به سلطه‌طلبی آمریکا در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله مسائل مهمی که آمریکا دنبال می‌کند، تسخیر کامل نفت دنیا است که بخش عمده آن در خاورمیانه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خلیج فارس منبع غنی انرژی و نفت و چشم آمریکا به دنبال به دست آوردن این منابع است، اما چنین چیزی برایش میسر نمی‌شود، اذعان داشت: آمریکا جای پای خود را در کشورهای خاورمیانه محکم کرده و به بهانه مبارزه با تروریست قصد در اختیار گرفتن منابع کشورها را دارد .

وی بیان داشت: تمام فتنه‌های جهان زیر سر آمریکا است، زیرا جنگ سوریه از فتنه‌های آمریکایی بود که عربستان و برخی کشورهای مسلمان دیگر را به جان کشور سوریه انداخت، لذا بیداری و مقاومت مردم سوریه سرانجام کارساز شد.

مارانی به بحران اقتصادی اشاره کرد و افزود: زمانی که دست آمریکا از نفت و انرژی ما کوتاه می‌شود، دست به ایجاد بحران اقتصادی و تحریم‌ها می‌زند، اما اراده مردم ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در برابر سختی‌ها مقاومت می‌کنند.

وی تمام بهانه‌جویی‌های آمریکا را مبارزه با اسلام دانست و بیان کرد: نقش انقلاب اسلامی در تمام دنیا برجسته است و بیداری‌های اسلامی که در کشورهای مسلمان به وجود آمده ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/80016/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول