اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیجیان برای مقابله با فتنه‌های مختلف آماده شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیجیان باید با فتنه‌های گوناگون امروز آشنا شوند و راه‏های مقابله با آن را فرابگیرند.

بسیجیان برای مقابله با فتنه‌های مختلف آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در سرکشی از حلقه‌های صالحین بسیج مساجد و محلات شاهرود با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدا، بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت در زمان حاضر تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، جبهه کلاس و دانشگاه انسان‏سازی و تقرب به خدا و دوری از زشتی‌ها و تعلقات دنیا بود و هر فردی در این دانشگاه حاضر می‌شد، پس از چندی با دست پُر از آن باز می‌گشت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، شهدا و ایثارگران هستند و بازماندگان آن دوران نتوانستند به خوبی آن را درک کنند و فقط قسمتی از آن را فهمیدند و ماندند تا به نسل‌های دیگر این فرهنگ و مکتب را انتقال دهند.

مسئولیت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت بسیار سخت و سنگین است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: مسئولیت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت بسیار سخت و سنگین است و امیدواریم که بتوانیم این مسئولیت را به درستی انجام و امانت‏دار خوبی برای انتقال این فرهنگ باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار می‌خواهد فرهنگ جهاد و شهادت را از ما بگیرد، اظهار داشت: استکبار بعد از دفاع مقدس فهمید این ملت با فرهنگ جهاد و شهادت که برگرفته از فرهنگ متعالی اسلام و عاشورای حسینی است عجین شده‌اند و صلابت و عزت و سربلندی را از عاشورا دارند.

مطهری افزود: استکبار با جنگ فرهنگی به میدان آمده است و تلاش می‌کند اعتقادات، تفکر و اندیشه جامعه و نسل جوان را به سمت خواسته‌های خود تمایل دهد و اینجاست که ما باید هوشیار و بیدار باشیم.

لزوم برنامه‌ریزی هدفمند و راهبردی برای مقابله با جنگ نرم دشمن

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: ما باید با برنامه‌ریزی هدفمند و راهبردی با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم و ایجاد حلقه‌های صالحین در ابعاد تربیتی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی در بسیج برای همین مقابله است.

مطهری تاکید کرد: باید حضور در این حلقه‌ها جدی گرفته شود و از آن سو نیز مباحث معرفتی و بصیرتی تربیتی در این حلقه‌ها با توجه به نیاز حلقه برگزار و با هم‌اندیشی و همراهی همه اعضا این موضوعات تفهیم و جا افتاده شود.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول