اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری آئین تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت در سنندج

خبرگزاری فارس: همایش تقدیر از فعال‌ترین دستگاه‌ها و کارشناسان دستگاه‌های اجرائی، سازمان‌های مردم‌نهاد و ایده‌های برتر در زمینه استفاده مناسب از اوقات فراغت در سنندج برگزار شد.

برگزاری آئین تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مراسم که ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، معاون امور جوانان این اداره‌کل در سخنان کوتاهی با تقدیر از نقش فعال و سازنده دستگاه‌های اجرائی و سازمان‌های مردم‌نهاد در پویایی و تزریق روحیه به جوانان گفت: در خصوص کار برای جوانان برنامه‌ریزی‌های زیادی لازم است.

انور رشیدی با قدردانی از زحمات انجام شده در خصوص جوانان تاکید کرد: نسبت به بزرگی و لیاقت این جوانان هنوز تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم.

در ادامه این همایش فعال‌ترین دستگاه‌های اجرائی در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت جوانان با حضور نمایندگان این دستگاه‌ها معرفی شدند و طی آن قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان رتبه نخست، خدابنده‌لو مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان رتبه دوم و محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان و رضا علی‌نژاد مدیرکل صداو سیمای کردستان به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در بخش فعال‌ترین کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان، حمید رحمت‌خواه کارشناس کمیته امداد امام خمینی، ژیلا ملکی کارشناس جمعیت هلال‌احمر رتبه‌های اول و دوم، میترا رسالت کارشناس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سعید ملاولی کارشناس صدا و سیمای استان به طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش فعال‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد در برگزاری اوقات فراغت جوانان نیز «راویان حق» به دبیری وریا عارفی، «طلوعی دوباره» به دبیری فریبا شاکری، و سازمان مردم‌نهاد قرآنی «نسیم صبا» به دبیری سیدمهدی حسین‌پناهی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح یادبود و جوایز از برگزیدگان تجلیل شد. 

انتهای پیام/79012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول