اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج:

خدمات شهرداری سنندج در تعطیلات نوروز رایگان است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از رایگان بودن خدمات شهرداری نسبت به دیگر شهرها، در تعطیلات نوروزی به منظور تسهیل سفرهای این ایام خبر داد.

خدمات شهرداری سنندج در تعطیلات نوروز رایگان است

محمد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تصریح بر اینکه شهرداری سنندج سال گذشته جزو استان‌های برتر در زمینه ارائه خدمات نوروزی به مسافران بود و نیز 95 درصد رضایتمندی مردم را کسب کرد، اظهار کرد امسال ستاد نوروزی شهرداری سنندج در نظر دارد خدمات و برنامه‌های فرهنگی به مسافران را بیشتر کند.

وی یادآور شد: سال گذشته ستاد تسهیلات نوروزی حدود 90 میلیون تومان هزینه کرده که امسال رقم بودجه مشخص نیست و با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی سعی در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم هستیم.

قادرمرزی همچنین به اختصاص اتوبوس‌های سنندج‌گردی برای مهمانان نوروزی به صورت رایگان اشاره کرد و اذعان داشت: به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک این اتوبوس‌ها مهمانان و گردشگران را به مکان‌های دیدنی سطح شهر انتقال می‌دهند.

پذیرش مهمانان نوروزی در سطح شهر سنندج رشد 40 درصدی داشت

مسئول ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری از رشد 40 درصدی پذیرش مهمانان در سطح شهر سنندج خبر داد و افزود: امسال با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها بودجه اختصاص یافته بیشتر شده تا مردم اسکان بهتری در سنندج داشته باشند.

قادرمرزی در مورد اقدامات تصویب شده در مورد این سفرها گفت: ساماندهی ورودی شهر، لکه‌گیری خیابان‌ها، گلکاری و بهبود فضای سبز، ایجاد نمازخانه، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، سفره هفت‌سین و اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل کنسرت، گروه دف‌نوازی و مداحی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی همچنین اظهار داشت: پارک ملت و پارک آبیدر دومکان استقرار چادرهای مسافران با امکاناتی مثل پتو بوده که چادرها را به صورت امانی از جمعیت هلال احمر گرفتیم.

وی اضافه کرد: در ورودی های شهر چادر نصب کرده و امکانات لازم همچون عابر بانک، جایگاه شارژموبایل و نیز غرفه های صنایع دستی توسط بخش خصوصی در مکان اسکان چادرها برپا می گردد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تأکید کرد: برای جلوگیری از سوانح و حوادث احتمالی آتش نشانی در محل های ستاد مستقر بوده و بصورت شبانه روزی فعال بوده و نیز در بحث کمک های اولیه پیشقدم خواهد بود.

وی در پایان برنامه ویژه جنگ شادی در مکانی سرپروشیده در پارک ملت تا قبل از ایام فاطمیه را اعلام کرده و افزود: در ایام فاطمیه هم برنامه های مداحی توسط برجسته ترین مداحان استان اجرا می گردد.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول