اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آشتیان:

طرح نظارتی نوروزی در آشتیان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آشتیان از آغاز طرح نظارتی نوروزی در این شهرستان خبر داد.

طرح نظارتی نوروزی در آشتیان آغاز شد

کریم قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نظارتی نوروزی امسال تا 25 فروردین سال 92 ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آشتیان با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا در ایام پایانی سال عنوان کرد: این طرح با هدف حمایت جدی از مردم به‌ویژه اقشار کم درآمد جامعه و جلوگیری از تخلفات اقتصادی به اجرا در می‌آید.

وی فعالیت‌های نظارتی نوروزی را با توجه به افزایش خرید و تقاضای عمومی در بخش‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح، تمامی واحد‌های صنفی شهرستان تحت نظارت قرار می‌گیرند.

قربانی ادامه داد: این طرح بر عملکرد فروشگاه‌های عرضه کننده مواد غذایی، میوه و تره‌ بار، البسه و پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و خشکبار، رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری، واحد‌های میان‌راهی، تعمیرگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نظارت می‌کند.

وی گفت: تمامی واحدهای صنفی موظف هستند قیمت کالا را به طور شفاف در معرض دید مصرف‌کنندگان و مشتریان قرار دهند و فاکتور خرید را برای تمامی اجناس فروخته شده صادر کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آشتیان تأکید کرد: مردم شهرستان آشتیان می‌توانند موارد نقض قانون و تخلفات گران‌فروشی را با شماره 124 به اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برسانند.

انتهای پیام/87012/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول