اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

توزیع نهال رایگان در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: به مناسبت روز درختکاری نهال‌هایی به صورت رایگان در بین اقشار مردم توزیع می‌شود.

توزیع نهال رایگان در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی پیش از ظهر امروز در کار گروه توسعه کشاورزی بوکان که با حضور فرماندار بوکان، معاون عمرانی، بخشداران مرکزی و تعدادی از مسئولان ادارات خدمات رسان، روسای شوراهای اسلامی شهرستان و بخش‌ها و دهیاران هر دو بخش مرکزی و سیمینه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بوکان تشکیل شد، اظهار داشت: تسهیلات ویژه‌ای برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان به طور جدی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در صورت موافقت با این طرح‌ها تسهیلات ویژه‌ای در این زمینه پرداخت می‌شود.

عباسی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، افزود: بوکان دارای اراضی ملی و طبیعی متعددی است که حراست از آن‌ها به عهده تمام مردم است.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام گیرد، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در راستای حفاظت و حراست از منابع طبیعی باید به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه این موضوع را باید از سطح مدارس آغاز کنیم، اعلام کرد: فرهنگ‌سازی برای دانش‌آموزان یکی از مواردی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه این هفته شاهد برگزاری ویژه برنامه‌های متعددی در این زمینه خواهیم بود، اظهار داشت: توزیع نهال به صورت رایگان در بین اقشار مختلف، توزیع بروشور و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته جاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول