اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ‌صنعت، معدن ‌و ‌تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد

ورود 700 تن پرتقال به بازار آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و‌ تجارت آذربایجان‌غربی گفت: 700 تن پرتقال برای توزیع وارد بازارهای آذربایجان‌غربی شد.

ورود 700 تن پرتقال به بازار آذربایجان‌غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان ‌اینکه در سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در بین مردم گسترش یابد، اظهار داشت: رسانه ملی به عنوان تاثیرگذارترین رسانه باید در راستای رسالت اصلی خود که فرهنگ‌سازی است حرکت کند تا استفاده از کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی احتکار خانگی را بحثی فرهنگی عنوان‌ کرد و افزود: با وجود اینکه احتکار‌ خانگی به عنوان بحثی فرهنگی تلقی می‌شود اما باید این رفتار را تغییر‌ داده و مردم به نسبت نیاز اقدام به خرید‌ کنند تا با مشکل افزایش قیمت مواجه ‌نشویم.

اکبری با بیان اینکه در ایام پایانی سال و ایام ‌عید، افزایش تقاضا به افزایش قیمت آن دامن می‌زند، تصریح کرد: در راستای کالاهای اساسی هم‌چون مرغ که اکنون به عنوان کالای جانشین گوشت قرمز در بین مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به تغییر ذائقه مردم از استفاده گوشت قرمز به گوشت مرغ، تمام تدابیر در راستی ذخیره‌سازی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در کالاهای اساسی مردم به ویژه مرغ در آذربایجان‌غربی وجود ندارد،‌ گفت: طبق آخرین اعلام وزارت‌خانه، قیمت گوشت مرغ منجمد چهار هزار و 600 تومان و قیمت مرغ گرم که مصوب دولت است ، هر کیلو پنج هزار و 200 تومان مشخص شده که برخی اقدامات مردم سبب ایجاد مشکلاتی در این راستا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن ‌و‌ تجارت آذربایجان‌غربی از ورود سهمیه پرتقال برای تهیه میوه شب‌ عید به استان در روز گذشته خبر‌ داد و گفت: روز گذشته 700 تن پرتقال شمال وارد آذربایجان‌غربی و ذخیره‌ شد به طوری که هیچ گونه کمبودی در تهیه میوه شب عید در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول