اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک از برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام نوروز خبر داد.

برخورد قاطع با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده در بازدید از بازار شهر بستک نسبت به برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی در اولویت قرار دارد.

وی همچنین نسبت به رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد و افزود: مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه‌ها در طول ایام نوروز نظارت ویژه‌ای را بر واحدهای صنفی تحت پوشش خود اعمال دارند.

فرماندار بستک ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و به منظور رفاه بیشتر شهروندان و مسافران، کالاهای پر مصرف نظیر گوشت، مرغ و میوه به اندازه کافی در سطح بازار عرضه می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: با هدف رفاه بیشتر مسافران نوروزی علاوه بر نظارت بیشتر بر پخت نان، نانوایی‌های کشیک در ایام نوروز معرفی می‌شود تا نان مورد نیاز مسافران را تأمین کنند.

مشتاق زاده با اشاره بر اهمیت تنظیم بازار گفت: رفاه و معیشت مردم و تنظیم بازار باید اولویت نخست مسئولان شهرستان بویژه اعضای ستاد تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروز سال 92 باشد.

وی گفت: به منظور مقابله با افراد سودجو و فرصت طلبی که با بهانه‌های مختلف اقدام به گرانفروشی و افزایش قیمت کالا و خدمات مورد نیاز مردم می‌نمایند نظارت بر واحدهای صنفی به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: مردم هم موظف هستند تا در صورت مشاهده هر گونه اختلال و تغییرات جزئی و کلی در بازار، مأموران نظارتی را مطلع کنند تا نسبت به برطرف کردن معضل گران‌فروشی اقدام قاطع و جدی انجام شود.

مشتاق‌زاده اضافه کرد: مردم باید در صورت مشاهده تخلف در بازار و گرانفروشی مراتب را به فرمانداری شهرستان اطلاع تا به سرعت اقدام شود.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول