اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد

خبرنگار و عکاسان فارس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در نشستی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگار و عکاسان خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار و عکاسان فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست صمیمی اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم با معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از خبرنگاران و عکاسان قمی به پایان رسید.

در این نشست از مهدی جعفری خبرنگار فارس، مهدی مریزاد عکاس فارس، امیرحسامی‌نژاد و محمدعلی مریزاد به دلیل همراهی و تهیه عکس و خبر از کاروان سفینة النجاه (کاروان انتقال ضریح مطهر امام حسین از قم به کربلا) با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

همچنین در این نشست حجت‌الله عطایی (عکاس خبرگزاری مهر)، وحید قاسمی، نیکو شامخی، فرزانه پیری (خبرگزاری ایرنا)، محسن سعیدی (خبرگزاری مهر) و محمد رفیعی موحد (خبرگزاری فارس) به علت حضور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی و تهیه عکس از مناطق آسیب‌دیده و برپایی نمایشگاه عکس از این زلزله در قم قدردانی شد.

در ادامه از فاطمه محمدی، مهدی بخشی، مهدی رضایی‌مهر، حمزه عباسی و حسن صدرایی عارف که در سال 91 در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب رتبه شده بودند نیز با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/78010/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول