اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین:

100 حافظ قرآن در خمین تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین از برگزاری جشن حافظان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

100 حافظ قرآن در خمین تجلیل می‌شوند

حجت‌الله فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در آستانه سال جدید و به منظور تجلیل از زحمات فعالان و حافظان قرآن کریم جشن پایان دوره حفظ 100 حافظ قرآن یک جزء، سه جزء و پنج جزء در خمین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم 17 اسفند ماه و با حضور حافظان و قاریان قرآن کریم و خانواده‌های آنان و جمعی از مسئولان در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین پیوند و انس داشتن با قرآن کریم را باعث پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی خوبی که در این راستا صورت گرفته، شاهد علاقمندی بیشتر اقشار مختلف جامعه خصوصا نوجوانان و جوانان به این کتاب نورانی اسلام هستیم.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اولین سال افتتاح دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خمین طی مراسمی با حضور اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری و ائمه جماعت مساجد و جمعی از مسئولان مراسم گرامیداشت این روز در محل سالن کوثر خمین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم رئیس دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/87006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول