اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح یاوران نماز:

یاوران نماز در جذب اقامه‌کنندگان به نماز تأثیرگذارند

خبرگزاری فارس: مسئول طرح یاوران نماز گفت: یاوران نماز که به عنوان مروجان و مبلغان عرصه نماز فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جذب به اقامه نماز بسیار تأثیرگذار واقع شوند.

یاوران نماز در جذب اقامه‌کنندگان به نماز تأثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام محمد اسدی ظهر امروز در همایش یاوران نماز به تبیین جایگاه نماز در جامعه پرداخت و افزود: نماز مهمترین فضیلت معنوی یک انسان است به طوری که می‌تواند موجب قرب الهی فرد ‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی نماز در جامعه نیازمند توجه همه مردم است، افزود: شناخت و بررسی فرهنگ نماز در جامعه و ارتقای کمی و کیفی فرهنگ نمازگزاران از وظایف نمازیاوران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول طرح یاوران نماز کشور خاطر نشان کرد: یاوران نماز که به عنوان مروجان و مبلغان عرصه نماز فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جذب به اقامه نماز بسیار تأثیرگذار واقع شوند.

وی به شرح وظایف یاوران نماز و صفات و ویژگی‌های یاوران نماز پرداخت و گفت: یاوران نماز باید در امر تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به امر نماز تلاش کنند تا بتوانیم جامعه‌ای همراه و همگام با نماز داشته باشیم.

اسدی به اهداف و برنامه‌های یاوران نماز اشاره کرد و شناخت فرهنگ نماز، ارتقاء کمی و کیفی نمازگزاران، جذب نیروهای کارآمد و تشکیل شبکه اجتماعی نماز را از جمله اهدافی دانست که یاوران نماز باید پیگیر آنها باشند.

وی برنامه‌های سال جاری یاوران نماز را تشریح کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که باید همواره در اولویت یاوران نماز قرار گیرد، آموزش و ارسال بسته‌های فرهنگی به یاوران نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز همدان نیز گفت: نماز به مثابه یک کار فرهنگی موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و نشاط و شادابی را به جامعه تزریق می‌کند.

حجت‌الاسلام مرتضی حسنی‌حلم با اشاره به اینکه نماز یاوران، نماز را در اعتلای دین و جامعه همراهی می‌کند، افزود: در حال حاضر یک هزار نفر نمازیاور در شهرستان همدان در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه فعالیت می‌کنند.

وی در پایان برنامه یاوران نماز در استان را تشریح کرد و بیان داشت: یاوران نماز استان همدان توانستند در ارتقاء بینش افراد از جایگاه نماز در سطح زندگی و آخرت تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/89003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول