اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول ستاد‌های نماز جمعه اصفهان:

نمازهای جمعه‌ توطئه‌های دشمنان علیه نظام را آشکار می‌کند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول ستاد‌های نماز جمعه استان اصفهان به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در نمازهای جمعه‌ توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار می‌شود.

نمازهای جمعه‌ توطئه‌های دشمنان علیه نظام را آشکار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان اصفهان بهروز شفیعی به ستاد نماز جمعه نمونه استان اظهار کرد: ستاد نماز جمعه شهر مشکات براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در بین 70 ستاد نماز جمعه در سطح استان اصفهان و بر اساس شاخص‌های اعلام شده از سوی مدیریت ستاد‌‌های نماز جمعه  کشور  به عنوان ستاد نمونه استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی عملکرد فعال اعضای ستاد نماز جمعه شهر مشکات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: فعالیت‌ها و عملکرد این ستاد سبب برگزاری با شکوه نماز در مصلای این شهر و همچنین تثبیت جایگاه والای نماز جمعه در بین مردم شده است.

کارشناس مسئول ستاد‌های نماز جمعه استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت اعضاء و خادمان نماز جمعه به ویژه معاونت‌های این ستاد تصریح کرد: امیدواریم در آینده شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در شهر مشکات و سایر نقاط استان باشیم.

وی اضافه کرد: ستاد برگزاری نماز جمعه به عنوان اتاق فکر و مشورت امام جمعه محسوب شده و باید مسائل و مشکلات مختلف شهر را رصد کرده و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.

شفیعی با بیان اینکه در هر زمان و مکانی که نماز جمعه به صورت با‌شکوه برگزار شده یک ستاد بسیار مؤفق به عنوان بازوان امام جمعه در کنار امام جمعه وجود داشته است، تاکید کرد: در حال حاضر نماز جمعه هر هفته در 610 شهر کشور برگزار می‌شود و در مراسم نماز جمعه مسائل مختلف جهان برای نماز‌گذاران مطرح می‌شود.

وی به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ستاد نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در نماز جمعه‌ها توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار می‌شود.

کارشناس مسئول ستاد‌های نماز جمعه استان اصفهان گفت: امروز شاهد آن هستیم که آغاز قیام‌های مردمی در کشورهای اسلامی نمازهای جمعه است و روشنگری‌ها و آگاهی بخشی‌های نماز جمعه سبب حرکت عظیم بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول