اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرکل ارشاد گلستان چهره موفق عرصه نماز کشور شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: مدیرکل و مسئول اقامه نماز این اداره کل چهره موفق عرصه نماز در ادارات کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

مدیرکل ارشاد گلستان چهره موفق عرصه نماز کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کبیر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی‌های خود «مقام شایسته تقدیر» را به غلامرضا منتظری مدیرکل و حجت‌الاسلام یعقوب مهدوی مسئول اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اعطا کرد.  

وی افزود: مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران عرصه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند روز گذشته با حضور سید محمد حسینی، وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارتخانه برگزار شد.

اداره کل ارشاد اسلامی گلستان در راستای ترویج فرهنگ نماز نمونه شد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوح تقدیر به مدیرکل و مسئول اقامه نماز استان گلستان از آنها تجلیل کرد.

کبیر ادامه داد: تجلیل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز صورت گرفت.

به گفته وی، چند ماه قبل نیز مدیرکل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان مدیرکل و اداره کل نمونه در میان استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شدند.

نماز ستون دین است

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: نماز ستون دین و مورد تاکید پیامبر گرامی اسلام (ص)، امامان (ع) و بزرگان دین قرار دارد.

کبیر تصریح کرد: سفارش بیشمار به برپایی نماز حاکی از اهمیت و جایگاه آن در دین مبین اسلام و تاثیرگذاری آن در هدایت جامعه است.

وی تاکید کرد: توجه به مبانی و ارزش‌های دینی بر همه مسلمانان واجب بوده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به ترویج و توسعه فرهنگ نماز در کشور اقدام می‌کند.

ترویج و توسعه فرهنگ نماز در دستور کار اداره کل ارشاد گلستان قرار دارد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: موضوع ترویج و توسعه فرهنگ نماز در تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

کبیر با اشاره به برخی ناهنجاری‌های جامعه، بی‌توجهی به آموزه‌های دینی از جمله نماز را در گسترش این ناهنجاری‌ها تاثیرگذار دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های دست‌اندرکاران ترویج و توسعه فرهنگ نماز موجب گسترش روزافزون نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

انتهای پیام/83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول