اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان پیش‌بینی کرد

500 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌ای مخابرات اصفهان در سال 92

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات استان اصفهان از پیش‌بینی 500 میلیارد ریالی اعتبارات سرمایه‌ای مخابرات استان اصفهان در سال آینده خبر داد.

500 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌ای مخابرات اصفهان در سال 92

حسین کشایی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های مخابراتی شهرستان کاشان و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات سرمایه‌ای مخابرات استان اصفهان در شهرستان‌های سراسر استان و در بخش‌های مختلف مخابراتی هزینه می‌شود.

وی افزود: هزینه اعتبار ذکر شده برای توسعه شبکه کابلی برای واگذاری تلفن ثابت، توسعه اینترنت پرسرعت، توسعه دیتا و خدمات مربوط به دولت الکترونیک صورت می‌گیرد.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه این میزان اعتبار به تفکیک هر یک از شهرستان‌ها پرداخت می‌شود ابراز داشت: بخش عمده‌ای از این اعتبارات برای توسعه کمی و کیفی خدمات مخابراتی به شهرستان کاشان اختصاص داده شده است.

کشایی همچنین منطقه مسکن مهر شهرستان کاشان را به عنوان یکی از بهترین نقطه‌های این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی دانست و گفت: قرار گرفتن این منطقه در کنار آزادراه کاشان، اصفهان و قم و مجاورت آن با باغ تاریخی فین کاشان موقعیت مناسبی را برای مسکن مهر کاشان به وجود آورده است.

وی با اشاره به طراحی اولیه فیبر نوری برای پوشش مسکن مهر کاشان بیان داشت: موجبات تحقق این امر به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی و عدم امکان خرید دستگاه‌ها و تجهیزات اف.تی.تی فراهم نشد بنابراین از آخرین تکنولوژی روز برای جبران این محدودیت استفاده شد.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون تلفن ثابت یک‌هزار و 600 مشترک مسکن مهر در فاز اول وصل شده و بقیه 3 هزار و 600 مشترک نیز به مرور و پس از استقرار خانواده‌ها در فازهای بعدی متصل می‌شود.

به گفته وی، طرح تلفن ثابت مسکن مهر شهرستان کاشان در کمتر از سه ماه با پیگیری‌های مدیریت مخابرات شهرستان کاشان نتیجه‌بخش بوده است.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان افزود: انتظار می‌رود زیرساخت‌های مسکن مهر با سرعت و همگام با دولت به بهره‌برداری برسد. 

کشایی همچنین موقعیت استراتژیک شهرستان کاشان را به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی ریلی و جاده‌ای شمال به جنوب کشور و همچنین ارتباط و همجواری با سه استان کشور ویژه خواند و گفت: شهرستان کاشان به دلیل این ویژگی‌ها در بخش مخابرات استان اصفهان نیز از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی، استان اصفهان را به دلایل متعدد به خصوص موقعیت سوق‌الجیشی نگین استان‌های کشور توصیف و عنوان کرد: به همین تعبیر شهرستان کاشان نیز به لحاظ موقعیتی که از آن برخوردار است به عنوان نگین استان اصفهان در بخش‌های مختلف از جمله مخابراتی محسوب می‌شود.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان برای شرکت در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی کاشان امروز به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام/2406/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول