اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت

بهره‌برداری از 7 طرح مخابراتی در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات هفت پروژه عمرانی مخابراتی با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 7 طرح مخابراتی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در این آیین، بستر هجوم دشمنان به کشور ایران را فناوری اطلاعات دانست و اظهار داشت: کشور ایران به خاطر توانمندی‌های بی‌شمار در حوزه ارتباطات و فن‌آوری مورد توجه دشمنان است چراکه بستر مناسبی برای اجرای نقشه‌های نرم‌افزاری خود یافته است.

محمد حسن نامی، آمریکا، اسرائیل و انگلیس را سه قطب قدرت نرم‌افزاری جهان معرفی و خاطرنشان کرد: این سه سلطه از طریق پنج وب‌سایت در جهات قدرت‌نمایی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه نسل جوان نسل نرم‌افراز‌خوان هستند افزود: وب‌سایت‌های ایجاد شده توسط دشمنان بستر مناسبی برای انحراف جوانان این مرز و بوم است که باید به آن نگاهی ویژه داشت.

نامی در ادامه تصریح کرد: تشکیل شورای فضای مجازی به تأکید مقام معظم رهبری، از اولویت‌های کاری این وزارت است که طرح مطالعاتی بر آن صورت پذیرفته است.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، تحقق دولت الکترونیک را تا پایان برنامه پنجم امری بدیهی دانست و گفت: با محقق شدن دولت الکترونیک به صورت شبانه‌روزی هر سازمانی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک برای هر ایرانی چهار صفحه اطلاعاتی تشکیل می‌شود، بیان کرد: این صفحات شامل صفحه‌های اطلاعات شخصی، اطلاعات بهداشت و سلامت، اطلاعات اقتصاد و صفحه امنیت و قضایی است که تشکیل آن در مرکز ملی اطلاعات کشور پیش‌بینی شده است.

در ادامه این آیین رئیس اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل به تشریح طرح‌های افتتاحی امروز پرداخت و گفت: این طرح‌ها شامل ساختمان اداری مخابرات شهرستان در سه طبقه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع  است که در مدت دو سال با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

محمود دهقانی یادآور شد: مرکز تلفن مجتمع اداری، دو طرح شبکه کابل مخابراتی، دو طرح دیتا و یک طرح توسعه سوئیچی با هزینه 10 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز است.

وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در این شهرستان را 38.7 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه دایمی در این شهرستان 28 درصد است و 3 هزار و 500 پورت پرسرعت برای خدمات به چهار شهر و چهار روستای این شهرستان واگذار شده است. 

 انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول