اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

38 مدرسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فعالیت 38 مدرسه قرآنی در استان خبر داد.

38 مدرسه قرآنی در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علیرضا کریمیان پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مربیان تربیتی سربازان ولی‎فقیه هستند که در تربیت و پرورش نسل جوان کشور رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی با گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت اسلامی افزود: از هشتم تا چهاردهم اسفند‌ماه با عنوان هفته تعلیم و تربیت اسلامی در کشور نامگذاری شده و تلاش ما بر این است تا در این هفته با اجرای برنامه‌های متعدد این هفته را به نحو شایسته‌ای گرامی بداریم.

کریمیان ادامه داد: امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز امام راحل، مقام معظم رهبری و همت بی‌بدلیل دو شهید بزرگوار عرصه اخلاص و خدمت، شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه آموزش و پرورش ایران اسلامی شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه پرورشی در کشور، تصریح کرد: این نهاد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با فرقه‌های نوظهور و باورهای انحرافی که از سوی دشمن تبلیغ می‎شد توانست گام مهمی را در  زمینه تربیت دینی ایفا کند.

کریمیان، تعداد مشاوران فعال در حوزه آموزش و پرورش استان را 278 نفر برشمرد و گفت: علاوه‌ بر این تعداد، 829 نفر نیز به عنوان مربی پرورشی در مدارس استان فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت 38 مدرسه قرآنی در استان گفت: از این تعداد 34 مدرسه قرآنی در نوبت صبح و چهار دارالقرآن تخصصی در نوبت بعدازظهر فعال است.

کریمیان از درخشش دانش‎آموزان استان در مسابقات قرآنی کشور در سال تحصیلی جاری  خبر داد و افزود: کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های حفظ، مفاهیم و روخوانی قرآن کریم و در رشته نهج‌البلاغه از جمله این موفقیت‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته تعلیم و تربیت دینی در استان گفت: همایش تجلیل از مربیان پرورشی، برگزاری مسابقه کتابت آیه 164 سوره مبارکه آل عمران، غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام، برپایی مسابقات قرآنی، جشن سپاس مربی در مدارس استان، نشست‌های بصیرتی و برپایی ایستگاه نقاشی از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول