اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد

بودجه 21 میلیارد و 600 میلیون تومان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بودجه سال آینده سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه 21 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

بودجه 21 میلیارد و 600 میلیون تومان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

لطیفه مبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فعالیت سازمان مدیریت پسماند شهری صرفاً خدماتی است به همین دلیل شهرداری ارومیه کمک‌های مالی زیادی به این سازمان متقبل می‌شود.

وی با اشاره به بودجه سال آینده سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، تصریح کرد: بودجه این سازمان 21 میلیارد و 600 میلیون تومان برای سال 92 در نظر گرفته شده است که از این مقدار 19 میلیارد و 600 میلیون ریال به عهده شهرداری ارومیه است.

مبین به طرح‌های مصوب شده شورای اسلامی شهر برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اشاره کرد و گفت: افزایش مخازن زباله در معابر اصلی شهر، تهیه زمین برای احداث ایستگاه میانی زباله و فرهنگ‌سازی در جامعه در ارتباط با رفت و روب شهری و سامان‌دهی مواد زاید از جمله این برنامه‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در حال حاضر دو ایستگاه میانی در سطح شهر ارومیه فعال است و این ایستگاه‌ها نقش مهمی در کاهش زمان جابه‌جایی زباله‌های شهر و کاهش تردد شهری دارند.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های میانی زباله دارای شرایط خاص از جمله مجهز بودن به کارواش و برخی تجهیزات خاص هستند.

مبین اجرای طرح تفکیک زباله خشک در مبدأ را برای شورای اسلامی شهر بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: این طرح در منطقه یک شهرداری ارومیه توسط سازمان مدیریت پسماند شهری اجرایی شده است و امیدواریم به زودی مناطق دو، سه و چهار شهرداری ارومیه نیز زیر پوشش این سازمان قرار گیرند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول