اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران:

قرارداد سرمربی تیم ملی براساس ریال است/ کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: قرارداد سرمربی تاجیکستانی تیم ملی ایران براساس ریال منعقد شده است.

قرارداد سرمربی تیم ملی براساس ریال است/ کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست

حجت‌الله واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی در آبادان به پایان رسید.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی و امکانات آبادان اردوی خوبی را در آبادان پشت‌سر گذاشتیم و از مسئولان آبادان در این خصوص قدردانی می‌کنیم.

* قرارداد سرمربی تیم ملی براساس ریال بسته شده است

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران در خصوص سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه داد: سلیم‌اف سرمربی تاجیکستانی کشورمان از مربیان کاربلد در حوزه تیراندازی با کمان است و در مدت زمان حضور خود در ایران پیشرفت‌های خوبی در حوزه تیراندازی با کمان داشته است.

وی در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی نیز تصریح کرد: قرارداد سلیم‌اف تا پایان سال 91 است ولی باتوجه به رضایتی که از کار وی وجود دارد قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید می‌شود.

واعظی در خصوص نوع قرار داد سلیم‌اف نیز اضافه کرد: قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان باتوجه به مسائلی که در زمینه ارزی وجود دارد براساس نرخ ریال تنظیم شده است.

* کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست

وی در خصوص سطح تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان نیز گفت: تیراندازی با کمان ایران پیشرفت خوبی را در سالهای اخیر داشته و در حال حاضر حرف اول را در رشته کامپوند در آسیا می‌زند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران تصریح کرد: با این وجود در آسیا کره، چین، مالزی، تایپه و هند و در سطح جهان آمریکا، انگلیس و ایتالیا جزو بهترین‌ها در رشته تیراندازی با کمان هستند.

واعظی اضافه کرد: باتوجه به پیشرفت تیراندازی با کمان کشورمان می‌توان کسب مدال المپیک را برای ایران محتمل دانست و این مسئله دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول