اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی

زارع رئیس هیئت تیراندازی گیلان شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی، باب‌الله زارع با کسب اکثریت آرای اخذ شده به مدت چهار سال رئیس هیئت تیراندازی گیلان شد.

زارع رئیس هیئت تیراندازی گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجمع هیئت تیراندازی گیلان که به مدت پنج ماه سرپرست اداره شده بود، ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان در این مراسم اظهار کرد: از زمانی که کادر جدید فدراسیون تیراندازی در راس کار قرار گرفت با برنامه وارد شدند و رشد چشمگیری را در کشور شاهد بودیم.

باب‌الله زارع افزود: برنامه‌ریزی فدراسیون موجب رشد رشته تیراندازی در ابعاد مختلف در سطح کشور شده است.

وی با بیان اینکه بدون تردید شهرستان‌ها باید طبق برنامه فدراسیون و چشم‌انداز تدوین شده آن کار کنند، اذعان کرد: اگر زیرساخت‌ها فضای آماده نداشته باشند ارائه برنامه در حد کاغذ پاسخگو نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به حضور چهار نفر کاندیدا در انتخابات هیئت تیراندازی استان، خاطرنشان کرد: هرگز این انتخابات چهار کاندیدا در استان نداشت که نشانه آشتی افراد با این رشته ورزشی است.

سرپرست سابق هیئت تیراندازی گیلان و کاندیدای مجمع این هیئت نیز اظهار کرد: راه‌اندازی لیگ تیراندازی استان، تجلیل از پیشکسوتان این رشته ورزشی و ایجاد سایت خبری از اقدام‌های انجام شده در مدت سرپرستی بنده در این هیئت بوده است.

امیر مرادی افزود: 14 هیئت تیراندازی در سطح استان فعال شده است و راه‌اندازی نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی در روستای فومن حاصل اقدام‌های خوب این هیئت در مدت مذکور است.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواست تا به این رشته ورزشی توجه کند و بیان کرد: خانواده تیراندازی استان باید حفظ شود.

به گزارش فارس، اکبر عزیزیان، عباس شیخ‌الاسلامی، امیر مرادی، کیانوش کوچکی‌نژاد و باب‌الله زارع چهار کاندیدای مجمع هیئت تیراندازی گیلان بودند که عزیزیان و شیخ‌الاسلامی به نفع امیر مردای کنار رفتند.

امیر مرادی به مدت پنج ماه سرپرست هیئت تیراندازی گیلان بود که به همراه کوچکی‌نژاد هر کدام سه رای از آرای اخذ شده را کسب کردند.

باب‌الله زارع با کسب 11 رای از 18 آرای اخذ شده به مدت چهار سال رئیس هیئت تیراندازی استان شد.

زارع پیش از این نیز ریاست هیئت تیراندازی استان را به‌عهده داشت که پس از پنج ماه با برگزاری این مجمع دوباره سکان هدایت تیراندازی استان را به دست گرفت.

انتهای پیام/84002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول