اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 35 تیرانداز

قراخانی و فرنیا در جام تیراندازی بانوان قم قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از مشخص شدن برترین‌های مسابقات تیراندازی بانوان قم جام عفاف خبر داد و گفت: قراخانی و فرنیا در جام تیراندازی بانوان قم قهرمان شدند.

قراخانی و فرنیا در جام تیراندازی بانوان قم قهرمان شدند

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت تیراندازی استان قم در آغاز هر سال مسابقات متعددی را در قالب رقابت‌های استانی و کشوری برای تیراندازان قمی در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع تمام برنامه‌های یک سال فعالیت هیئت در قالب تقویم سالیانه پیش‌بینی می‌شود و حضور تیراندازان قمی در رقابت‌های کشوری نیز بر اساس تقویمی است که فدراسیون تیراندازی در اختیار این هیئت قرار می‌دهد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: در طول سال به مناسبت‌های مختلف سعی در برگزاری رقابت‌های استانی داریم تا از این طریق هم رونق خوبی به تیراندازی بدهیم و هم اینکه میزان آمادگی و توانمندی تیراندازان در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی را بسنجیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تعداد سالن‌ها و فضاهای تخصصی تیراندازی افزایش یافته، گرایش جوانان قمی نیز به این رشته بیشتر شده و شاهد استقبال بسیار خوب آنها از مسابقات و همچنین برنامه‌های آموزشی هیئت هستیم.

متقیان‌نژاد تصریح کرد: البته این را هم باید بگویم که تیراندازی قم با محدودیت‌هایی نیز رو به رو است، ما در سال جاری مشکلات زیادی از نظر بودجه و اعتبارات داشتیم و متأسفانه در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور جایگاه خود را از دست دادیم و در بخش بانوان نتوانستیم در لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: با این حال سعی کردیم در سطح استان برنامه‌های پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده از قبل را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم تا از این طریق یک بار دیگر انرژی گرفته و خود را برای مسابقات سال آینده لیگ دسته دوم آماده کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان داشت: به همین منظور رقابت‌های تیراندازی بانوان قم را با عنوان جام عفاف برنامه‌ریزی کردیم، بر اساس مهلت و زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام، استقبال خوبی از سوی علاقمندان صورت گرفت و مسابقات نیز در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌های جام عفاف تیراندازی بانوان قم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با حضور 35 تیرانداز به صورت حذفی برگزار شد و سرانجام مریم قراخانی، فهمیه زند و فاطمه حسین‌زاده در رشته تفنگ بادی و مریم فرنیا، مریم شاپوری و خانم ملاسلمانی در رشته تپانچه بادی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2258/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول