اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قم تیم اخلاق لیگ تیراندازی بسیج کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش قهرمانی و باشگاهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم از موفقیت تیم تیراندازی بسیج قم در کسب کاپ اخلاق پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

قم تیم اخلاق لیگ تیراندازی بسیج کشور شد

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم تیراندازی بسیج استان قم، کاپ اخلاق مسابقات لیگ تیراندازی بسیج کشور در سال 91 را از آن خود کرد که این مهم در کنار عملکرد موفق این تیم یک دستاورد مهم و ارزنده به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تیم تیراندازی بسیج استان قم با ترکیبی از بهترین‌های تیراندازی قم تمرینات بسیار خوبی را پیش از حضور در پیکارهای لیگ تیراندازی بسیج کشور انجام داد تا بتواند در این دوره درخشان ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کند.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: رقابت‌های لیگ تیراندازی بسیج کشور شش ماه به طول انجامید و رقابت‌های هفته پایانی با نام و یاد شهید قورچانی به انجام رسید تا رده‌بندی تیم‌ها مشخص شود.

وی یادآور شد: میزبانی این مرحله از پیکارهای لیگ تیراندازی بسیج را سازمان ورزش بسیج کشور بر عهده داشت و این مسابقات در مجموعه ورزشی پنجم آذر این سازمان برگزار شد و 10 تیم حاضر در لیگ رقابت نزدیکی برای کسب بهترین عنوان در رده‌بندی نهایی این فصل داشتند.

ملاصادقی با بیان اینکه عملکرد تیراندازان بسیجی قم در رقابت‌های امسال در مجموع قابل قبول بود تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد این بود که تیم بسیج قم توانست در بین 10 تیم حاضر در لیگ بسیج کشور با ارزش‌ترین کاپ مسابقات یعنی کاپ اخلاق را از آن خود کند.

وی عنوان داشت: این عنوان در حالی به دست آمد که در مسابقات بسیج، این کاپ با توجه به رویکرد بسیج به موضوع اخلاق در ورزش و منش پهلوانی و جوانمردی از مقام و جایگاه بسیار والایی برخوردار است و کسب آن بین تیم‌های بسیج بسیار سخت و حائز اهمیت است.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های بسیج استان‌های قزوین، مرکزی و تهران بزرگ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه نسبت به سطح مسابقات تیم قم قابلیت قرار گرفتن روی یکی از سکوهای برتر را داشت، تصریح کرد: این تیم در سال 92 قطعاً خواهد توانست علاوه بر حفظ این عنوان با ارزش بر سکوی اول تا سوم مسابقات قهرمانی و لیگ بسیج کشور قرار بگیرد.

ملاصادقی اظهار داشت: تیم بسیج استان قم تنها تیمی بود که از تیراندازان لیگ برتری و ملی پوش و همچنین تیراندازان دیگر استان‌ها استفاده نکرد و صرفاً به منظور ارتقای بسیجیان استان از تیراندازان کاملاً بومی بسیج قم بهره برد و با اختلاف بسیار اندک با تیم‌های سوم و چهارم در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول