اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:

آبادان با کوله باری از تجربه تیم ملی تیراندازی با کمان را بدرقه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: از امتیازات اردوی 20 روزه تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در این شهرستان، انتقال تجربه و تکنیک به تیراندازان آبادانی است.

آبادان با کوله باری از تجربه تیم ملی تیراندازی با کمان را بدرقه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خنفری امروز در آیین اختتامیه اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از همه مسئولان شهر آبادان به خاطر حمایت‌ها و در اختیار گذاشتن امکانات تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از امتیازات این اردو، حضور تیراندازان بومی در این اردو بود که توانستند ضمن فرا گرفتن تکنیک‌ها و فن‌های این رشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: از فرماندار و شهردار ورزش دوست آبادان به خاطر حمایت‌هایشان از این اردو تشکر کرده و از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

وی خاطرنشان کرد: از تیراندازان تیم ملی ایران نیز تقدیر کرده که با حضورشان در این شهر به فضای ورزش آبادان گرمی بخشیدند و البته از آنها به خاطر کمی و کاستی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

خنفری اضافه کرد: امیدواریم که این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و بتوانیم در ادوار بعدی این اردوها میزبان بهتری برای بازیکنان تمام تیم‌های ملی باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در سال جاری با دست خالی چند رویداد ورزشی را برگزار کنیم که در این مورد می‌توان به میزبانی اردوی سه مرحله‌ای تیم ملی قایقرانی، اردوی 20 روزه تیم ملی تیراندازی با کمان، برگزاری دو دوره مسابقات  تکواندو قهرمانی کشور و نیروهای مسلح در آبادان و همچنین مسابقات دهه مبارک فجر را در این منطقه یاد کرد.

انتهای پیام/ 72001/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول