اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیت تیراندازی با کمان خوزستان:

آبادان بهترین مکان برپایی اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیت تیراندازی با کمان خوزستان گفت: با بررسی‌های انجام شده آبادان بهترین مکان ممکن برای برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در خوزستان بود.

آبادان بهترین مکان برپایی اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پرویز حسینی در آیین اختتامیه اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در آبادان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد اظهار کرد: این شهر بهترین امکانات را برای برگزاری این اردو در اختیار داشت.

وی ادامه داد: در ابتدا پیشنهاد شد که در خوستان به جهت آب و هوای مناسب در این مقطع اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان را میزبانی کند.

حسینی ادامه داد: با پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، میزبانی این اردو به خوزستان سپرده شد و ما نیز به جهت برخورداری آبادان از امکانات ورزشی مناسب و مسئولان ورزشی، آبادان را محل برپایی این اردو انتخاب کردیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خوزستان تصریح کرد: در این بین اداره ورزش و جوانان آبادان، شهرداری و فرمانداری این شهرستان و نیز شرکت پالایش نفت آبادان به دلیل در اختیار گذاشتن زمین همکاری مساعدی را با این تیم به عمل آوردند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: از همه مسئولان آبادان و خرمشهر نهایت تشکر را داریم و امیدواریم تیم ملی نیز در ادوار بعدی نیز به آبادان سفر کند و موجب پیشرفت ورزشکاران این رشته در خوزستان شود.

انتهای پیام/ 72008/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول