اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 3 رده سنی

برترین‌های تیراندازی با کمان جام فجر در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از مشخص شدن برترین‌های رقابت‌های تیراندازی با کمان جام فجر در قم خبر داد.

برترین‌های تیراندازی با کمان جام فجر در قم معرفی شدند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان جام فجر با حضور گسترده کمانداران قمی در رده‌های سنی مختلف با کیفیتی بسیار خوب و مطلوب به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها کمانداران با تجربه و با سابقه استان و همچنین چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته در مسافت‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع شاهد رقابتی نزدیک و جذاب بین شرکت‌کنندگان بودیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: پیکارهای تیراندازی با کمان جام فجر برای نخستین بار به صورت مجتمع با حضور کمانداران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شد و در دو مسافت 18 و 30 متر به انجام رسید.

وی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها کمانداران رده سنی بزرگسالان در مسافت 30 متر رشته ریکرو با یکدیگر رقابت کردند، ضمن اینکه پیکارهای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در مسافت 18 متر برگزار شد و چهره‌های مستعد این رشته رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند.

ملامحمدی بیان کرد: رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در مسافت 30 متر تماشاگران خوبی داشت و این پیکارها در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید بنیادی با همکاری هیئت تیراندازی با کمان بسیج به انجام رسید و یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های استانی را با عنوان جام فجر پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی بزرگسالان رشته ریکرو، حسن عرب‌پور بالاتر از سایر رقبای شرکت‌کننده خود موفق به کسب مقام نخست شد و بدین ترتیب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را به نام خود ثبت کرد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: این در حالی است که در این رده سنی اسماعیل علی‌نژاد با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه در نهایت رمضانعلی رمضانی توانست عنوان سوم را به دست بیاورد.

وی بیان داشت: در مسابقات رده سنی نوجوانان مسافت 18 متر به ترتیب محمدحسین ثانی‌خانی، امیرحسین ملامحمدی و امیرحسین شرفی اول تا سوم شدند، ضمن اینکه محمدهادی اکبری، حمیدرضا صادقیان و محمدحسن غلامی توانستند عناوین اول تا سوم را به دست بیاورند.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول