اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 اسفند ماه

فینالیست‌های تیراندازی گیلان به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تیراندازی گیلان گفت: مسابقه تیراندازی فینال فینالیست‌های اهداف ثابت گیلان 11 اسفند ماه جاری در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

فینالیست‌های تیراندازی گیلان به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر مرادی ظهر امروز در جمع اعضای هیئت تیراندازی استان اظهار کرد: هیئت تیراندازی استان در نظر دارد مسابقه تیراندازی فینالیست‌های اهداف ثابت (تفنگ و تپانچه بادی) را برگزار کند.

وی افزود: نفرات منتخب باید 11 اسفند ماه طبق جدول زمان‌بندی مسابقات مذکور در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت حضور یابند.

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان با اشاره به نفرات برتر بانوان در رشته تفنگ و تپانچه بادی تصریح کرد: سمیه نجفی از باشگاه هدف، آرزو تراب‌زاده از باشگاه ایثار هدف، سیده زهرا شعبان‌زاده از باشگاه هدف و مرضیه نیازمند از باشگاه هدف باید صبح روز 11 اسفند ماه جاری در سالن تیراندازی حضور یابند.

به گفته وی، فهیمه فرشادی و مرضیه فیروزی از باشگاه ایثار هدف، زهرا پورکارجو از بسیج و زهرا برادران از باشگاه ملوان جوان جزو هشت تیرانداز برتر در جدول فینالیست‌ها برای مسابقات مذکور در سالن تیراندازی سردار جنگل هستند.

مرادی اضافه کرد: معصومه آقایی از باشگاه ملوان جوان، متین مقدس از باشگاه ملوان جوان، آرزو فلاح از تالش، رقیه ابوالقاسمی از ناجا، فاطمه خسروی از ملوان جوان، رقیه اشتری از باشگاه هدف، معصومه میرصمدی از باشگاه هدف و سحر حسینی از باشگاه هدف در بخش تپانچه نیز در صبح روز 11 اسفند ماه باید در سالن تیراندازی حاضر شوند.

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان با اشاره به اینکه 16 تیرانداز مرد نیز در رشته تفنگ و تپانچه بادی 14 عصر همان روز باید در سالن تیراندازی سردار جنگل حضور یابند، خاطرنشان کرد: شاهین محمدی‌نژاد از باشگاه هدف، مرتضی رضایی و نواب وثوقی از ملوان جوان جماران، هادی سلیمانی از ناجا، امیر ابراهیم‌نوشاد از ملوان جوان سهند، دامون استادیان از هدف و سجاد به‌جاری از ناجا در بخش تفنگ با هم مسابقه می‌دهند.

وی اضافه کرد: مجید تقی‌زاده از ناجا، علی مهدوی از بازنشستگان نیروهای مسلح، افشین عزیزیان از ملوان جوان جماران، محمود حسن‌نژاد از هدف، محمد تیغ‌نورد از ملوان جوان جماران، محمد جعفر ناصری از ملوان جوان سهند و بابک عموپور از تیم ناجا در بخش تپانچه با هم مسابقه می‌دهند.

مرادی، از برگزاری کارگاه آموزشی داوری و آشنایی با قوانین و مقررات جدید سال 2013 (ISSF) از امروز خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه از ساعت 16 تا 18 در مهمانسرای المپیک رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آزمون دروس عمومی دوره مربیگری درجه سه تیراندازی افزود: این آزمون توسط هیئت تیراندازی استان برگزار شد.

سرپرست هیئت تیراندازی گیلان درباره برگزاری مسابقه تیراندازی کارکنان بیمه سلامت به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی با شعار سلامتی، تندرستی و نشاط برگزار شد.

به گفته وی، مهداد پاکدامن با کسب 180 امتیاز قهرمان شد و سید علی طبائی با کسب 164 امتیاز در مکان دوم ایستاد و حسین نظری با کسب 160 امتیاز سوم شد.

مرادی با اشاره به پایان نخستین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گیلان که در چهار مرحله و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده بود، گفت: این رقابت‌ها با معرفی نفرات و تیم‌های برتر استان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/84002/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول