اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد

آماده‌سازی ادارات دارخوین و شادگان برای نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شادگان از آماده‌سازی ادارات شادگان و دارخوین برای ورود مسافران و گردشگران نوروزی به این منطقه خبر داد.

آماده‌سازی ادارات دارخوین و شادگان برای نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر لزوم اجرای مصوبات و ضرورت تمهیدات لازم ایام تعطیلات نوروزی و بازسازی نقاط حفاری شده تاکید کرد و افزود: به منظور کاهش ترافیک خیابان امام خمینی(ره) شهرستان شادگان در ایام نوروز، محوطه درمانگاه شماره یک را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: شهرداری دارخوین نیز باید ظرف مدت یک هفته با خاک‌ریزی اطراف اورژانس 115 دارخوین، پایه‌های برق را نصب و نسبت به روشنایی معابر این منطقه اقدام کند.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: بخشداری مرکزی نیز موظف است ظرف مدت یک هفته اقدام به تشکیل کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به امور مسافرکشی مسیر روستاها با عضویت اطلاعات نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و پلیس راه آبادان کند.

وی ادامه داد: جدول جدا کننده خیابان امام (ره) و نصب تابلوهای مربوطه نیز باید در همین مدت با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری شادگان انجام و تکمیل شود.

سنواتی در پایان گفت: شهرداری دارخوین نیز با همکاری پلیس راه آبادان ـ اهواز باید به منظور نصب سرعت‌گیرها به همراه چراغ چشمک‌زن در ورودی دارخوین از طرف شادگان اقدامی عاجل کند.

انتهای پیام/72001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول