اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

طرح تشدید نظارت نوروزی دامپزشکی در سمنان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

طرح تشدید نظارت نوروزی دامپزشکی در سمنان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، وحید قدس گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تقاضا و مصرف فرآورده‏های دامی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان طرح تشدید نظارت بهداشتی را آغاز کرده است و تا 15 فروردین ادامه دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان  گفت: این طرح با بسیج نیروها و امکانات و با هدف حفظ و حراست از بهداشت عمومی و سلامت مردم در قالب اکیپ‏های سیار در دو نوبت صبح و عصر اجرا می‏شود.

قدس گفت: در این طرح از همه مراکز تهیه، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‏های دامی از جمله قصابی‏ها، مرغ‏فروشی‏ها، رستوران‏ها، آشپزخانه‏ها، سردخانه‏ها و کشتارگاه‏های دام و طیور بازدید می‏شود و با تخلفات برخورد قانونی صورت می‏گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان بازدیدهای مشترک و همکاری مستقیم کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت را از دیگر ویژگی‏های طرح امسال دانست.

قدس از همشهریان و مسافران تقاضا کرد که فرآورده‏های دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و معتبر تهیه و از خرید گوشت بدون مهر دامپزشکی و مرغ فاقد بسته‏بندی خودداری کنند و دقت لازم را در نحوه و شرایط نگهداری مواد پروتئینی خریداری شده به عمل آورند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان افزود: مردم ماهی قرمز مورد نیاز خود را نیز از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و ضوابط بهداشتی و شرایط نگهداری ماهی قرمز را رعایت کنند.

قدس یادآور شد: شبکه دامپزشکی شهرستان سمنان با شماره تلفن‏های 3321071 و 3323071 آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به سئوالات همشهریان گرامی است.

انتهای پیام/74004/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول