اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دزفول در مجلس:

دشمنان از فشار بر ملت ایران چیزی عایدشان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی از فشارها و تحریم‌ها علیه ایران چیزی عایدشان نخواهد شد.

دشمنان از فشار بر ملت ایران چیزی عایدشان نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده صبح امروز در جمع مردم دزفول در مقبره سبزقبا اظهار کرد: وحدت در ایران اسلامی مثال‌زدنی است و دشمن با این وحدت موجود هیچ چیزی از فشارهای وارده به ملت ایران عایدش نمی‌شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی مانند کوه مقابل تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند و در این مسیر اطاعت محض از دستورات رهبری سرلوحه کار مردم است.

وی با تاکید بر اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی در این مسیر تدبیر بسیار خوبی اتخاذ کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و این تدبیر صحیح و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی را از بن‌بست تحریم‌ها نجات خواهد داد.

پاپی‌زاده افزود: ملت ایران برای مقابله علیه استکبار جهانی همگی در یک صف متحد هستند و در این باره هیچ شکی وجود ندارد و همه در این مسیر شتابان از دستورات رهبری معظم انقلاب اطاعت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید دستورات رهبری معظم انقلاب را برای مقابله با تحریم‌ها عملی کرد و در این باره باید از نظرات کارشناسان برای عملی کردن ایده اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در الگوی زندگی ایرانی تغییراتی ایجاد شود و در این باره تنها باید فرهنگ‌سازی در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی از وحدت کلمه ملت ایران هراس دارد و به این دلیل در سال‌های گذشته کاری انجام نداده و مقابل خواست ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: آمار چراغ راه اقتصاد و برنامه‌ریزان است و باید در راستای قوی شدن بخش آماری کشور برنامه‌ریزی کنیم ولی در سال‌های گذشته در این باره تحرکات خوبی انجام نشده است.

پاپی‌زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم افزود: نظارت بر بازار و اصناف باید بیشتر شود و برای کاهش مشکلات در روزهای پایانی سال برنامه‌ریزی و آنها را به طور کامل اجرایی کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول