اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

غرب چاره‌ای جز احترام به حقوق حقه ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: غرب چاره‌ای جز احترام به حقوق حقه ملت بزرگ ایران ندارد.

غرب چاره‌ای جز احترام به حقوق حقه ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نمازجمعه کنگان اظهار داشت: معیشت مردم امر مهمی است که تمامی مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

امام جمعه کنگان با اشاره به گرانی کالا در کنگان و ضعف نظارت در این شهرستان خاطر نشان کرد: اگر چه بخشی از گرانی‌ها طبیعی است اما با نظارت و کنترل دقیق می‌توان بخشی از این گرانی‌ها را کنترل و مهار کرد.

محمودی بیان داشت: دستگاه‌های نظارتی با بررسی دقیق با عوامل و نیروهایی که در نظارت و کنترل بازار کوتاهی و قصور می‌کنند برخورد و آنها را جابه‌جا کنند.

وی به تغییر فرماندار شهرستان کنگان اشاره کرد و افزود: از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه فرماندار سابق کنگان تقدیر و تشکر می‌کنم و انتصاب فرمانداری کارکشته، صاحب تدبیر و کوشا که برای منافع و مصالح مردم تلاش خواهد کرد را به مردم این شهرستان تبریک می‌گویم.

خطیب جمعه کنگان خطاب به مدیران استانی، اذعان داشت: در این شرایط حساس یکی از شروط موفقیت فرماندار جدید حمایت مسئولان استانی از ایشان است و انتظار داریم مسئولان استان نهایت همکاری و تعامل را با وی داشته باشند.

محمودی عنوان کرد: در حال حاضر به ‌دلیل نبودن اعتبارات بخشی از پروژه‌های این شهرستان متوقف شده است که فعال شدن مجدد آنها نیازمند تامین اعتبارات است.

وی همچنین بر لزوم حمایت صنایع گاز و پتروشیمی و شرکت‌ها از شهرستان و کمک‌های آبرومند و درخور شأن به این خطه تاکید کرد و گفت: کاهش اعتبارات و کمک‌های نفت و گاز به این شهرستان تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان به مشکل جمعی از اهالی کنگان با بنیاد مستضعفان به‌ خاطر مسئله مالکیت زمین و منازل مسکونی اشاره کرد و افزود: مسئولان بنیاد مستضعفان از مماشات و کوتاهی در این زمینه اجتناب کنند و حق محرومان و مستضعفان را پایمال نکنند.

محمودی تصریح کرد: چرا مسئولان بنیاد مستضعفان فقط دست بر روی برخی قوانین گذاشته‌اند و آنجایی که وظیفه ایشان کمک به نیازمندان و فقرا است را نادیده و کمرنگ نگاه می‌کنند.

وی ابراز داشت: یقینا بنیاد مستضعفان به زمین‌های افراد فقیر نیازی ندارد و انتظار می‌رود با گذشت سال‌های متمادی این مشکل مردم را حل کنند.

امام جمعه کنگان به نشست 1+5 با جمهوری اسلامی ایران در آلماتی قزاقستان اشاره کرد و گفت: غرب چاره‌ای جز احترام به حقوق حقه ملت بزرگ ایران ندارد.

وی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه به مجلس با ابراز نگرانی از عدم حضور رئیس‌جمهور در تقدیم لایحه بودجه، اظهار داشت: در شرایطی که مردم سخت تحت فشار هستند، انتظار می‌رود تعامل دولت و مجلس بهتر و بیشتر از قبل شود و مسئولان عزم خود را بر خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات ایشان به‌کار گیرند.

محمودی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) به فرمان امام خمینی و با تقدیر از عوامل این نهاد انقلابی در شهرستان کنگان، گفت: از مؤمنین و خیرین می‌خواهیم تا در روزهای پایانی سال به نیازمندان و مستمندان رسیدگی و توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/2451/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول