اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

دشمن در فتنه جدید طبقات پایین جامعه را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: دشمن در فتنه جدید با فشار اقتصادی، طبقات پایین و کم‏ درآمد جامعه را هدف قرار داده است.

دشمن در فتنه جدید طبقات پایین جامعه را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، ابوتراب کاتبی در جمع شماری از مردم و مسئولان میامی در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر اظهار داشت: دشمن در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با فتنه‌ای جدید وارد میدان شده است.

وی افزود: سناریوی دشمن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بسیار پیچیده است و آن‌ها با طرح اصلی «نجات ملی» به میدان آمده‏اند و در کنار آن، به تضعیف و حذف جایگاه ولایت فقیه در بین مردم می‌اندیشند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی یادآور شد: این انتخابات به خاطر حضور و رقابت چهره‌های سیاسی، تغییر مدیریت قوه مجریه برای سال‌های آینده و آرایش جدید سیاسی برای دشمن حایز اهمیت است.

کاتبی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواست در بهمن‌ماه با فشار به طبقات پایین جامعه فتنه جدیدی را شروع کند؛ اما همین مردم بار دیگر با لبیک به ندای رهبری به رغم مشکلات اقتصادی به صحنه آمدند و ایام‏الله دیگری را آفریدند و نظام را بیمه کردند.

وی اظهار داشت: همراهی مردم با نظام و ولایت فقیه آنقدر پررنگ است که سیدحسن نصرالله به مقام معظم رهبری گفت که وضع شما به خاطر ملت خوبی که دارید، بسیار بهتر از ما در لبنان است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن با نشان دادن ناکارآمدی نظام از طریق ایجاد بی‌ثباتی اقتصادی و تقابل بین مردم و رهبری، سعی در تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری بین مردم دارد.

کاتبی گفت: مردم نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و با عنصر پاکی مانند ولایت فقیه تمام فتنه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی افزود: هدف دشمن از طرح مذاکره آمریکا با ایران نیز از بین بردن عزت ایران در صحنه بین‌المللی است.

کاتبی خاطرنشان کرد: به قول مقام معظم رهبری، برقراری ارتباط با آمریکا هیچ مشکلی از ایران حل و یا کم نمی‌کند.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول