اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوش:

حاشیه‌های شهر شوش ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوش گفت: در جهت ارتقای سطح کیفی حاشیه شهر، روستاهایی که در حریم و یا محدوه شهر شوش هستند، ساماندهی می‌شوند.

حاشیه‌های شهر شوش ساماندهی می‌شود

سیدعباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در راستای وظایف قانونی محول خود جهت ساماندهی حاشیه شهری پروژه ساماندهی حاشیه شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در جهت حل مشکلات موجود منطقه، روستاهایی که در حریم یا محدوده شهر قرار گرفته‌اند به دلیل اینکه فاقد طرح مناسب شهری هستند باید مجددا نظارت شوند.

*ساخت و سازهای بدون مجوز

رئیس شورای شهر شوش اضافه کرد: اعم مشکلات موجود در ساماندهی این طرح می‌توان به ساخت و سازهای بدون مجوز و فاقد ضوابط فنی و شهرسازی که با تهیه طرحی کلی بوده اشاره کرد.

وی همچنین عنوان کرد: در نتیجه ساماندهی حاشیه‌های شهری اقدامات عمرانی از جمله جدول بندی، زیرسازی آسفالت، تعیین محل‌های برای کاربری عمومی از جمله فضا سبز صورت خواهد گرفت.

*اختصاص بالغ بر 2 میلیارد ریال به ساخت میدان ورودی شهر/ احداث پل

موسوی همچنین از افتتاح پارک بزرگ شهر خبر داد و گفت: میدان ورودی شهر در حال انجام مراحل زیباسازی و تجهیز بوده و در این خصوص اعتباری بالغ بر 2 میلیارد 600 میلیون ریال برای آن در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک جهت بهبود عبور و مرور شهری پروژه‌هایی در دستور کار داریم که از جمله آنها احداث پل ماشین‌رو رودخانه شاور و پل عابر پیاده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، شهرستان شوش از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و شهری با قدمت تاریخی چندین ساله که سالیانه پذیرای بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/72001/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول