اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

اجرای پروژه‌های عمرانی کرمان در نوروز متوقف نمی‌شود / تامین میوه شب عید کرمانی‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: هیچ یک از طرح‌های عمرانی کرمان در ایان نوروز متوقف نمی‌شود و اجرای این پروژه‌ها با قدرت ادامه می‌یابد.

اجرای پروژه‌های عمرانی کرمان در نوروز متوقف نمی‌شود / تامین میوه شب عید کرمانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: در ایام نوروز هیچ یک از طرح‌های عمرانی در کرمان متوقف نمی‌شود و اجرای این پروژه‌ها با قدرت ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های مختلف در ایام عید نوروز ابراز داشت: با توجه به فرا رسیدن دهه فاطمیه و همزمانی این ایام با بخشی از روزهای تعطیلات نوروزی باید حفظ حرمت این دهه در نظر گرفته شود.

نجار با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌ریزی‌های نوروزی به اجرای آیین ویژه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی توجه داشته باشند، تصریح کرد: هماهنگی با اوقاف برای برگزاری ویژه‌برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان کرمان با قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از گردشگران خاطر نشان کرد: امیدواریم گردشگران نوروزی در کرمان سفر امن و راحتی را همراه با نشاط و شادابی داشته باشند. 

نجار اذعان داشت: امنیت از مهم‌ترین مباحث مورد تاکید ما در ایام نوروز است و اردوگاه ماده 16 برای جمع‌آوری معتادان پرخطر در کرمان گشایش یافت تا بتوانیم امنیت روانی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا را مفید نمی‌دانم، بیان داشت: هر چه می‌گوییم که در این نمایشگاه نباید گل مصنوعی چینی عرضه شود و باید توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در دستور کار باشد، گوش نمی‌دهند.

نجار افزود: نمایشگاه‌های عرضه کالا تا حدی در کنترل بازار مؤثر است و باید اقلام مورد نیاز مردم در این مراکز عرضه شود تا کنترل کامل بازار را به دنبال داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: میوه شب عید در استان کرمان خریداری شده و از 25 اسفند ماه جاری توزیع این میوه‌ها آغاز می‌شود.

نجار خواستار نظارت و کنترل بهتر بر مراکز توزیع مواد غذایی و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی شد و گفت: در ایام نوروز باید نمازخانه‌هایی برای مسافران در نظر گرفته شود و درب مساجد در ساعات مختلف به روی مردم باز باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در نمایشگاه صنایع دستی نباید شاهد عرضه کالاهای بی‌کیفیت خارجی باشیم، گفت: راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنایع دستی برای عرضه تولیدات داخلی و حمایت از هنرمندان امری ضروری است.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول