اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

تا آخرین لحظه به قهرمانی فکر می‌کنیم / هواداران تنهایمان نگذارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: با وجود اختلاف هفت امتیازی با تیم صدرنشین امید خود را از دست ندادیم و تا آخرین لحظه به قهرمانی فکر می‌کنیم.

تا آخرین لحظه به قهرمانی فکر می‌کنیم / هواداران تنهایمان نگذارند

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شکست هفته گذشته در بوشهر اظهار داشت: شرایط در بوشهر شرایط نرمالی نبود و همین امر باعث شد که یک شوک منفی به تیم ما وارد شود.

وی افزود: در بازی با شاهین دو بازیکن ما اخراج، یک بازیکن ما سه کارته و چندین بازیکن ما با کارت زرد جریمه شدند و این پایان تاوان‌های ما در این بازی نبود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان ابراز داشت: اخراج دو نفر از کادر فنی به همراه من هم از دیگر تاوان‌هایی بود که در این بازی دادیم.

وی با بیان اینکه تمام این مسائل را به فراموشی سپرده‌ایم گفت: در طول هفته بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات شرکت کردند تا با بردی که در این هفته کسب می‌کنند همه چیز را به فراموشی بسپارند.

طلایی‌منش درباره بازی برابر گل‌گهر سیرجان بیان کرد: ما در همدان محکوم به برد هستیم با تمام داشته‌های خود به میدان می‌رویم تا با یک بازی خوب و منطقی امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

وی درباره شناخت خود از تیم گل‌گهر ابراز داشت: فیلم بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، تیم گل‌گهر در نیم فصل دوم نشان داده که یکی از تیم‌های خوب این گروه است.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه جایگاه این تیم نشان از قدرت گل‌گهر دارد؛ افزود: بازی برابر این تیم برای ما بسیار سخت خواهد بود البته دوره برگشت تمام بازی‌ها حکم فینال را دارد.

وی با بیان اینکه عیدی خوبی به هواداران می‌دهیم گفت: این بازی آخرین بازی خانگی ما در سال 91 است و تمام سعی خود را می‌کنیم که در آخرین بازی خانگی پیروز میدان باشیم.

طلایی‌منش تأکید کرد: متأسفانه در فوتبال ایران عواملی غیر از مسائل فنی دخیل است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و از خدا می‌خواهیم تا ما را پیش مردم همدان روسفید کند.

وی درباره مسائل مالی باشگاه الوند بیان کرد: شرایط مالی بسیار خوب است و مدیریت باشگاه نیز قول داده‌اند که تا شب عید مقدار بیشتری از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره حساس بودن بازی‌ها در هفته‌های پایانی اظهار کرد: 21 هفته بازی کردیم ولی کسی صدای ما را نشنید اما از فدراسیون و کمیته داوران می‌خواهیم با توجه به حساس بودن بازی‌ها شرایط عادلانه‌ای را فراهم کنند تا هزینه‌های یک باشگاه به باد نرود.

وی ابراز داشت: تمام امید تیم‌ها به شرایط 90 دقیقه بازی است و کمیته داوران باید از داوران باتجربه‌تری استفاده کند.

طلایی‌منش درباره احتمال صعود الوند همدان بیان داشت: تا آخرین لحظه به اول شدن و قهرمانی فکر می‌کنیم و با تمام قوا می‌جنگیم.

وی درباره داوری بازی با اتکا گرگان نیز ابراز داشت: داوری هم جزئی از این مستطیل سبز است و قطعاً بهترین داوران هم یک یا دو اشتباه را انجام خواهند داد، در کل باید بگویم داور بازی در نتیجه تأثیرگذار نبود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه هفته‌های پایانی به معنای مرگ و زندگی هر تیمی است، گفت: دیگر از این هفته فرقی نمی‌کند که با تیم انتهای جدول بازی دارید و یا صدر جدولی، فرقی نمی‌کند در داخل خانه بازی دارید یا خارج از خانه، هر بازی یک جنگ تمام‌عیار است که برای لیگ برتری شدن باید لباس رزم را بر تن کنیم.

وی با اشاره به بسته و دفاعی بازی کردن حریفان الوند در همدان گفت: الوند در حال حاضر تیم شناخته شده و قدرتمندی در لیگ دسته اول است و تمام تیم‌ها برای کسب حداقل امتیاز در همدان برابر الوند بازی می‌کنند.

طلایی‌منش تصریح کرد: چاره‌ای جز انجام دادن بازی هوایی برای باز کردن دفاع بسته تیم‌ها نداریم و شاید مثل همیشه نتوانیم در ثانیه‌های پایانی به گل برسیم از همین رو باید کار در نیمه اول تمام کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با دعوت از مردم همدان و هواداران الوند در هفته‌های پایانی برای حضور در استادیوم به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: تنها چشم امید ما به مردم همدان و هواداران است که در این پنج هفته پایانی ما را حمایت کنند تا با صعود به لیگ برتر جواب حمایت‌های هواداران را بدهیم.

وی افزود: هواداران یار دوازدهم در فوتبال هستند آنها با حضور در ورزشگاه باید اجازه بازی روان را از تیم حریف بگیرند.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و دوم در همدان از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند این بازی دوشنبه 14 اسفند در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال الوند همدان هم اکنون با 38 امتیاز در رتبه دوم رده بندی گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است.

انتهای ‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول