اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان خبر داد

الوند همدان به دنبال شکار شاهین در خانه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال شکست شاهین در بوشهر هستیم.

الوند همدان به دنبال شکار شاهین در خانه

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرایط تیم الوند اظهار داشت: بعد از کسب پیروزی خانگی ارزشمند برابر اتکا گرگان بازیکنان از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند تا با شکست شاهین بوشهر خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

وی ادامه داد: در طول هفته تمرینات بسیار خوب و پر انرژی را انجام دادیم؛ با توجه به اینکه بازی‌های سنگین زیادی را تا پایان فصل داریم، کمی از فشار تمرینات این هفته کم کردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: بازیکنان باید برای شش بازی باقیمانده لیگ دسته اول انرژی خود را تقسیم کنند تا در طول هفته دچار مشکلات نشوند، چراکه الوند برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و باید همیشه قدرتمند باشد.

وی در ادامه درباره بازی برابر شاهین بوشهر تصریح کرد: جایگاه شاهین شاید در جدول نشان از ضعف این تیم داشته باشد، اما این تیم یکی از تیم‌های صاحب سبک در فوتبال است.

طلایی‌منش با بیان اینکه با ارائه یک فوتبال منطقی با دست پر از بوشهر بازمی‌گردیم، بیان داشت: یکی از محاسن مثبت تیم فوتبال الوند ارائه بازی منطقی است، به طوری که فوتبال احساسی در مکتب الوند جایی ندارد.

وی با بیان اینکه برای کسب حداکثر امتیاز به بوشهر می‌رویم، اضافه کرد: دو روز زودتر به بوشهر سفر کردیم تا به شرایط آب و هوایی این شهر بیشتر عادت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه چندین فیلم بازی شاهین بوشهر را آنالیز کرده‌ایم، تأکید کرد: این تیم نقاط قوت زیادی دارد که باید آنها را کنترل کنیم؛ همچنین از نقاط ضعف شاهین باید برای ضربه زدن به این تیم بوشهری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هفته‌های پایانی برای هر تیمی حکم مرگ و زندگی را دارد، گفت: دیگر از این هفته فرقی نمی‌کند که با تیم انتهای جدول بازی دارید و یا صدر جدولی، فرقی نمی‌کند در داخل خانه بازی دارید یا خارج از خانه، برای صعود باید همه تیم‌ها را شکست داد.

طلایی‌منش درباره داوری‌های پایان فصل اذعان داشت: از کمیته داوران و فدراسیون‌نشین‌ها درخواست دارم که در این شش بازی پایانی تا حد ممکن از داوران با تجربه و لیگ برتری استفاده کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

وی اظهار داشت: بازیکنان الوند از غیورترین بازیکنان ایران هستند که تا ثانیه‌های پایانی دست از جنگندگی خود بر نمی‌دارند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به جایگاه این تیم در جدول لیگ دسته اول به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: یکدل بودن بازیکنان و لطف خدا موجب این موضوع شده است.

وی درباره تیم گسترش فولاد که در صدر جدول قرار دارد، بیان داشت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های گروه ما است، اما ما باید دعا کنیم که گسترش فولاد در بازی‌های پیش‌رو امتیاز از دست دهد تا بتوانیم به صدر جدول صعود کنیم.

طلایی‌منش درباره احتمال صعود این تیم به لیگ برتر گفت: در ابتدا تمام کارشناسان فوتبال تصور می‌کردند، الوند چون سال ابتدایی حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند، قطعاً با نتایج ضعیفی به لیگ پایین‌تر صعود خواهد کرد، اما ما تا به اینجای کار تمام معادلات را بر هم زده‌ایم و در رده دوم جدول لیگ دسته یک گروه «الف» قرار داریم.

وی با بیان اینکه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، ابراز داشت: اگر خدا کمک کند به لیگ برتر صعود خواهیم کرد تا ثابت کنیم فوتبال بومی همدان توان این را دارد که مستقیم به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی الوند همدان با درخواست از هواداران و مسئولان گفت: اگر می‌خواهیم فصل آینده همدان لیگ برتری شود، باید از این دو تیم حمایت لازم صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: مسئولان نیز نباید با بی‌تفاوتی از کنار احساسات جوانان همدان عبور کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.

تیم  الوند همدان تا به اینجای کار با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه «الف» لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است.

انتهای ‌پیام/89018/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول