اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال الوند همدان:

با دست پر به همدان باز می‌گردیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال الوند همدان گفت: به دنبال قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر هستیم.

با دست پر به همدان باز می‌گردیم

رامین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازی هفته گذشته برابر اتکا مانند بازی با شهرداری اراک بود این تیم بازی فوق‌العاده بسته‌ای را در مقابل ما به نمایش گذاشت.

وی افزود: اتکا به دنبال حداقل امتیاز ممکن بود ولی ما توانستیم نظم تیمی خود را تا لحظه آخر حفظ کنیم و همین هم باعث شد تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط خود گفت: مصدومیت جزیی در ناحیه زانو داشتم که با کمک دکتر برطرف شد و در حال حاضر در شرایط ایده‌آل و خوبی قرار دارم.

وی درباره شرایط تیم نیز عنوان کرد: بازیکنان به این خودباوری رسیده‌اند که چه در بیرون از خانه و چه داخل خانه باید همه تیم‌ها را شکست دهند که این بسیار ارزشمند است.

خسروی درباره تمرینات الوند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: مثل همیشه تمرینات با نظم و با برنامه بوده است البته با تصمیم کادر فنی از فشار تمرینات کاسته شده تا در بازی‌های پایانی بازیکنان انرژی بیشتری داشته باشد.

وی با تشکر از مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: قول داده‌اند که تا قبل از عید نیز 20 درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود.

مدافع تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به شرایط بازی با شاهین بوشهر اظهار داشت: فرقی نمی‌کند با تیم انتهای جدولی و صدر جدولی بازی داشته باشد چون هر بازی یک جنگ و فینال است.

وی تأکید کرد: همه تیم‌ها در پایان فصل یا درگیر داستان سقوط هستند و یا صعود، پس از این بابت فشار روی همه تیم‌ها وجود دارد اما ما باید دست پر از بوشهر بازگردیم تا همچنان یکی از مدعیان باقی بمانیم.

خسروی درباره شانس تیم دوم برای صعود به لیگ برتر گفت: ما به دنبال قهرمانی هستیم چون تیم دوم خیلی شرایط سختی دارد و عدالت برای تیم دوم برقرار نمی‌شود اگر گسترش فولاد تبریز یکی از بازی‌های پیش روی خود را ببازد می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

وی با بیان این‌که حضور طرفداران و حمایت آن‌ها برای ما بسیار ارزشمند است، گفت: حضور آن‌ها در ورزشگاه در بازی‌های خانگی روحیه ما را برای کسب امتیاز دوچندان می‌کند.

مدافع با تجربه تیم فوتبال الوند همدان درباره کار کردن با رضا طلایی گفت: با روش کار ایشان در پاس آشنایی داشتم وی سبک فوتبال جدیدی را در این فصل به لیگ دسته اول معرفی کرد که تمام کارشناسان فوتبال نیز این را تأیید می‌کنند.

وی درباره آینده خود اظهار داشت: هدف هر کسی حرکت به جلو است قبل از این‌که به همدان بیایم با مربیان زیادی نظیر فرکی و مدیرروستا مشورت کرده بودم اگر شرایط مهیا باشد باز هم در همدان خواهم ماند بعد از شهر خودم هیچ شهری در ایران را مانند همدان دوست ندارم.

خسروی تأکید کرد: حیف است که شهری با این همه امکانات فوتبالی، در سطح اول فوتبال تیم نداشته باشد و باید تمام مسئولان استان همه دست به دست هم دهند و فوتبال همدان را به لیگ برتر بازگردانند.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز دوشنبه هفتم اسفندماه ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم فوتبال شاهین است.

تیم الوند همدان تا به اینجای کار با انجام 20 بازی و کسب 38 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه «الف» لیگ دسته اول قرار دارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرده است.

انتهای پیام/89018/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول