اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان:

البسه‌ بالاترین آمار قاچاق کالا را در زنجان دارد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان با اشاره به کشفیات قاچاق کالا در سطح این استان گفت: البسه، بالاترین آمار قاچاق کالا در استان زنجان را داشته است.

البسه‌ بالاترین آمار قاچاق کالا را در زنجان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امیرحسین اسکندری بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان، اظهار کرد: بر اساس کشفیات صورت گرفته کیف و کفش از جمله موارد بالای قاچاق بوده است.

وی به انگیزه‏های اقتصادی در قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: کالاهای ممنوعه از جمله کالاهای قاچاق شده در سطح استان و کشور است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان با بیان اینکه همه کشورهای دنیا با موضوع قاچاق مواجه هستند، افزود: باید نسبت به موضوع قاچاق کالا حساسیت لازم را داشت.

وی به موفقیت‏های کشور در کنترل قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال‏های اخیر اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

* کشور ایران مبادی رسمی ورود کالای بسیار زیادی دارد

اسکندری یکی از موارد مهم در ورود کالای قاچاق به کشور را مبادی ورودی کشور عنوان کرد و گفت: کشور ایران مبادی رسمی ورود کالای بسیار زیادی دارد. 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان با بیان اینکه ایران بیش از 160 مبادی ورود رسمی برای کالا دارد، افزود: این میزان در بسیاری از کشورها پایین است.

وی کشور ژاپن را با ایران در مقام مقایسه قرار داد و گفت: حجم اقتصاد دو کشور در یک سطح نیست و در عین حال مبادی ورود کالا به ایران چند برابر ژاپن است.

* مشارکت عمومی برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا اهمیت دارد

اسکندری مشارکت عمومی برای مبارزه با قاچاق کالا را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: مشارکت عمومی برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا دارای اهمیت است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان نظارت بر قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: موضوع نظارت به شکل جدی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باید برای پیگیری در قاچاق کالا فعالیت فرهنگی صورت گیرد، افزود: اقدامات فرهنگی در این زمینه باید به شکل مستمر انجام شود.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول