اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شازند خبر داد

کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شازند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمدرضا چگنی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی توره در اجرای تشدید طرح مبارزه با کالای قاچاق و مبارزه با بر هم زنندگان نظام اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی بیان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی کامیون که از اهواز به مقصد تهران در حال حرکت بود، یک محموله بزرگ کالای قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: این محموله شامل 66 هزار و 680 قلم انواع لوازم آرایشی فاقد هرگونه برچسب شبنم، مجوزهای قانونی و فاکتور خرید بوده که محموله توقیف و وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل شد.

به گفته وی متهم با تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در سال 91 مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مجموعه این فرماندهی با تمام توان در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و مبارزه با پدیده قاچاق که موجب تضعیف اقتصاد کشور و جلوگیری از شکوفایی نظام اقتصادی می‌شود با اخلال‌گران نظام اقتصادی مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/87002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول