اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول خبر داد

برگزاری کلاس‌های توجیهی قضایی برای بسیجیان دزفول

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت دزفول از برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی و همچنین کلاس‌های توجیهی قضایی برای نیروهای بسیجی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های توجیهی قضایی برای بسیجیان دزفول

عبدالامیر محتشمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: نیروهای بسیج برای برقراری کامل امنیت با حضور مقتدرانه خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: بسیج با ورود به هر عرصه‌ای گام‌های مفید و موثری را برداشته است که در آمار و ارقام از زمان طرح امنیت با حضور نیروهای بسیجی که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است شاهد این مهم هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول، بسیجیان را نیروهای آموزش دیده، آماده به کار با روحیه جهادی دانست که خالصانه با حضور در این عرصه بدون هیچ چشم‌داشتی شبانه‌روز در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان دزفول تلاش می‌کنند.

محتشمی‌راد اشاره‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی و همچنین کلاس‌های توجیهی قضایی برای نیروهای بسیجی در راستای کیفی‌سازی گشت‌های عملیاتی بسیج داشت و گفت: امروز نیروهای بسیج که تماما نیروهای آموزش دیده‌ای هستند در گشت‌های منظم در سطح شهرستان حضور داشته و با حمایت همه جانبه دستگاه قضا، وارد این عرصه شده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم دزفول خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب و کشور ارائه داده‌اند که زیبنده چنین مردمانی امنیت بوده که حضور مقتدرانه و خالصانه نیروهای بسیجی در همین راستا است.

محتشمی‌راد خاطرنشان کرد: در این طرح که با اتحاد بین دستگاه‌های قضایی و انتظامی نیروی مقاومت بسیج برگزار می‌شود مردم نقش اساسی دارند که می‌توانند با اطلاع رسانی به موقع به نیروهای بسیج و انتظامی در راستای ارتقا ضریب امنیت نقش اساسی ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول در ادامه ارزیابی مثبتی از کشفیات و ارتقای ضریب امنیت شهرستان توسط نیروهای بسیجی داشت و افزود: نیروهای بسیجی حوزه حمزه سیدالشهدا این شهرستان در چند روز گذشته اقدام به دستگیری سارق خودرو، کشف 73 مورد سرقت درب‌های فلزی فاضلاب‌ها در خیابان‌ها، یک مورد کشف سلاح غیرمجاز، دستگیری معتادان پرخطر، چند مورد دستگیری اراذل و اوباش، دستگیری کیف قاپ و ... کرده‌اند که در زمان اندکی که از آغاز طرح در حوزه استحفاظی این حوزه می‌گذرد آمار قابل قبولی برای ارائه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح امنیت با حضور نیروهای بسیج در جلسه شورای تامین شهرستان دزفول تصویب شده که طبق این طرح بسیجیان در برقراری امنیت حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول