اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توزیع ۱۲۰ هزار پاکت صورت می‌گیرد

جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال کمک مردمی برای دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توزیع 120 هزار پاکت بین دانش‌آموزان پیش‌بینی می‎شود در سال‌جاری افزون بر 8 میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این استان جمع‌آوری شود.

جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال کمک مردمی برای دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری

سعادت خسرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش جشن نیکوکاری امسال از روز چهارشنبه 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری، نوع دوستی، صدقه در بین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان به حساب همان مدارس واریز و با نظارت ستاد جشن نیکوکاری مدرسه بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت تقسیم می‎شود.

خسرویان پیش‌بینی مبلغ جمع آوری شده برای کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در سال جاری را 8 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پاکت‌هایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به تعداد 120 هزار عدد تهیه شده است که به دانش‌آموزان داده خواهد شد و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی خود را در این پاکت‌ها قرار خواهند داد.

مدیر دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این پاکت‌ها سوالاتی به منظور برگزاری مسابقه طراحی شده است و به 153 نفر از برنده شدگان در این مسابقه طی همایشی با حضور مسئولین استان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

وی ظرفیت نوع دوستی و کمک به افراد بی‌بضاعت در استان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: لازم است تا مدیران آموزشگاه‌ها کل کمک‌های نقدی جمع آوری شده را در همان آموزشگاه بین دانش آموزان بی بضاعت تقسیم کنند.

خسرویان ادامه داد: در صورتی که آموزشگاهی دانش‌آموز بی‌بضاعت نداشت کمک‌های جمع آوری شده را به حساب سازمان دانش‌آموزی استان واریز کند تا به افراد بی بضاعت در مناطق محروم داده شود.

وی هزینه کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای کارهای غیر از کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در آموزشگاه‌ها را غیر شرعی و غیر قانونی دانست و گفت: کل کمک‌های نقدی جمع آوری شده باید به دست دانش‌آموزان بی‌بضاعت برسد.

انتهای پیام/68001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول