اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در مسابقه‌های آموزشگاه‌های کشور در سال جاری صورت گرفت

کسب 310 مدال توسط دانش‌آموزان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس گفت: امسال 470 دانش‌آموز دختر و پسر فارسی در مسابقه‌های آموزشگاه‌های کشور، با کسب 310 مدال صاحب مقام‌های دوم و سوم کشوری شدند.

کسب 310 مدال توسط دانش‌آموزان فارس

عباس حاجی زاده در حاشیه تجلیل از دانش‌آموزان پسر قهرمان فارس که در مسابقه‌های آموزشگاهی دوره‌های مختلف تحصیلی صاحب عنوان سوم شده‌اند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این دوره از مسابقه‌ها تیم هندبال پسران راهنمایی و متوسطه فارس، نایب قهرمان، اسکی نونهالان و نوجوانان این استان، دوم و سوم، شنای ابتدایی فارس قهرمان کشور، کشتی فرنگی متوسطه این استان به مقام‌های سوم کشوری دست یافتند.

وی اضافه کرد: در رشته تنیس روی میز دوره راهنمایی و متوسطه پسران به مقام سوم رسیدند.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر دوره‌های مختلف تحصیلی استان فارس نیز در این دوره از مسابقه‌ها، با کسب 180 مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف ورزشی به مقام دوم دست یافتند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه از مهم‌ترین اهداف اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس افزایش توان علمی و حضور موفق دانش‌آموزان در میادین علمی و ورزشی است، افزود: دبیران ورزشی در مسابقه‌های علمی، ورزشی در دوره ابتدایی و راهنمایی  و در روش‌های برتر تدریس قهرمان و نایب قهرمان شدند.

وی بیان داشت: کسب هفت مدال در رشته‌های شنا، دو مدال در بدمینتون، دو مدال در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و یک مدال نقره در دو و میدانی از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان استان فارس بوده است.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: در راستای افزایش توان علمی و ورزشی در سال تحصیلی جاری بیش از 12 برنامه علمی و تخصصی در استان فارس برگزار شده است.

حاجی زاده ابراز داشت: برپایی دو همایش علمی با حضور یک‌هزار و 400 نفر از دبیران و اساتید تربیت بدنی و تشکیل کلاس‌های مربی‌گری در رشته ژیمناستیک و 32 مقام اول و دوم جنوب کشور از دیگر موفقیت‌های این اداره در سال تحصیلی جاری بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از ورزش باید به عنوان ابزاری در راستای افزایش سلامتی و توان تحصیلی مورد استفاده کرد.

محمد جعفری تصریح کرد: شرکت در مسابقه‌های ورزشی باید در بر گیرنده دوستی، محبت، مشارکت، همکاری، تعاون و احترام به قانون باشد تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول