اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در سال تولید ملی محقق شد

ساخت زیردریایی و موشک آبی توسط دانش‌آموزان خلاق برازجان

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان خلاق برازجان موفق به ساخت زیردریایی، هاورکرافت و موشک آبی شدند.

ساخت زیردریایی و موشک آبی توسط دانش‌آموزان خلاق برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش دشتستان بعد از ظهر امروز در آئین رونمایی از این طرح‌ها اظهار داشت: ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و با تلاش متخصصان داخلی، شاهد کسب موفقیت‌های ارزشمندی هستیم.

عباسعلی اسدی با اشاره به ساخت زیردریایی و موشک آبی توسط دانش‌آموزان خلاق برازجان خاطر نشان کرد: دانشمندان جوان آموزشگاه شاهد نبی اکرم (ص) برازجان با حداقل امکانات موفق به ساخت زیردریایی، هاورکرافت و موشک آبی شده‌اند.

وی تصریح کرد: علی بازیار، محمد زکی، نیما بحرینی‌مطلق و حمیدرضا دشتی دانش‌آموزانی هستند که در «سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» با همتی بالا و پشتیبانی کادر آموزشگاه موفق به ساخت وسایل فوق شدند.

این مسئول عنوان کرد: از جمله قابلیت‌های هاورکرافت مانور بالا، کنترل از راه دور و تصویربرداری زنده است که با همت دانش‌آموزان ساخته شده است.

اسدی یادآور شد: از قابلیت‌های زیردریایی نیز قدرت فیلمبرداری در زیر آب، حرکت و مانور تا عمق 50 متری، کنترل از راه دور و ... است و موشک آبی نیز یک استارت ساده‌کاری برای آشنایی با کارکرد موشک‌ها و آزمایش پرتاب بدون خطر است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از دانش‌آموزان و مدیریت آموزشگاه گفت: ما موفق شدیم، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و با تولیدات داخلی نقشه شوم دشمن را نقش بر آب سازیم.

اسدی متذکر شد: این کار شما بسیار ارزشمند است و از خداوند متعال برای شما و همه دانشمندان جوان ایران اسلامی آرزوی موفقیت و سرافرازی می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول