اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگیری محتکر 9 هزار کیلوگرم روغن خوراکی در فارسان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مجرمی که 9کیلوگرم روغن خوراکی را در شهرستان فارسان احتکار کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری محتکر 9 هزار کیلوگرم روغن خوراکی در فارسان

اسرافیل جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: روز گذشته در راستای طرح تشدید و برخورد با محتکران اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن توسط فردی در منزل خود موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان فارسان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع اکیپی از مأموران با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگانی از ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

جعفری ادامه داد: در بازرسی از محل 9 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده و غیرقانونی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این زمینه برخورد قانونی با متخلف انجام گرفت، خاطرنشان کرد: عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب به قصد گرانفروشی کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را احتکار کرده و بعد از مدتی آن را با قیمت بالا در بازار عرضه می‌کنند.

جعفری با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظم اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و به شدت طرح تشدید برخورد با متخلفان را به اجرا می‌گذارد، تصریح کرد: مخلان و محتکران اقتصادی بدانند که احتکار و انبار کالاهای اساسی از نظر قانونی جرم بوده و مجازات سنگینی را در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، همکاری مردم را در کشف جرایم بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به مراکز ذی‎ربط گزارش دهند.

جعفری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در کاهش وقوع جرم بسیار موثر است، افزود: انعکاس مطلوب فعالیت‌های پلیس در پیشگیری از جرم و فساد بسیار مهم است.

وی، نقش اصحاب رسانه را در پیوند پلیس با جامعه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این پیوند موجب ارتقای پیام اعتماد، اقتدار و امنیت پلیس در افکار عمومی و در نتیجه توسعه امنیت در جامعه شده است.

به گفته وی، انعکاس به موقع و شفاف معضلات جامعه و تلاش در جهت تنویر افکار و آگاه‌سازی عمومی توسط صاحبان قلم، از ریشه‌دار شدن برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‎کاهد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به انتشار 970 خبر طی سال جاری از سوی رسانه‌های استان اشاره کرد و افزود: انتشار این تعداد اخبار نشانگر توجه خاص و نگاه ویژه خبرنگاران و اصحاب قلم و مطبوعات به ماموریت‌های پلیس است.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول