اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

دستگیری قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل

خبرگزاری فارس: فردی که در درگیری با یک جوان 25 ساله در شیراز، او را با چاقو به قتل رساند، بلافاصله پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

دستگیری قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس کلانتری 13 عباسیه شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپ گشت پیشگیری از جرم کلانتری 13 عباسیه شیراز هنگام گشت‌زنی در اطراف دروازه کازرون از یک درگیری منجر به جرح در آن محل مطلع شدند.

منصور شایانی افزود: با حضور سریع ماموران در محل درگیری،‌ آنان مشاهده کردند دو جوان با یکدگر درگیر و یکی از آنان دیگری را با ضربات چاقو مجروح و در حال فرار از محل درگیری است.

وی بیان کرد: با اقدام سریع ماموران ضارب دستگیر و جوان 25 ساله که با ضربات چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

رئیس کلانتری 13 عباسیه شیراز گفت: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شایانی در مورد انگیزه درگیری این دو جوان گفت: در تحقیقات انجام شده از قاتل وی علت درگیری را اختلاف حساب و طلب 20 هزار تومانی از مقتول عنوان کرد.

وی اضافه کرد: اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر شدند، اقدامات قانونی صورت گرفت و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی اقلید از کشف 56 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین اسکندری در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان اقلید، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی سواری L90 به رانندگی شخصی مظنون شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 56 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. متهمان برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بر اساس این گزارش همچنین سارق حرفه‌ای درون خودرو در جهرم دستگیر و 15 سرقت داخل خودرو از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی این شهرستان با اعلام این خبر ابراز داشت: در پی وقوع چند سرقت داخل خودرو در سطح جهرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

یوسف ملک زاده افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی و با تقویت نیروهای گشتی در سطح شهر سارقی را که در حال سرقت از داخل یک خودرو بود، مشاهده کردند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع و سریع ماموران سارق دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اضافه کرد: در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس از این سارق، 15 سرقت داخل خودرو نیز کشف شد.

ملک زاده با بیان اینکه صحنه‌های سرقت بازسازی و تمام مالباختگان شناسایی شدند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول