اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بابلسر خبر داد

دستگیری عروس و داماد قلابی / جا گذاشتن کیف در محل جرم

خبرگزاری فارس: دادستان بابلسر گفت: دو سارق که در قالب عروس و داماد اقدام به سرقت از یک آرایشگاه زنانه در بابلسر کرده بودند در کمتر از شش ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عروس و داماد قلابی / جا گذاشتن کیف در محل جرم

سید یوسف مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: خانم ف ـ ب، 22 ساله اهل فریدونکنار 29 بهمن به یکی از آرایشگاه‌های بهنمیر بابلسر مراجعه کرده و با مشاهده موقعیت خوب آرایشگر به وی می‌گوید برای مراسم عروسی می‌خواهم نزد شما بیایم اما از آنجایی که خانواده‌ام مخالف ازدواج من و همسرم هستند مجبورم به اتفاق شوهرم نزد شما بیایم.

وی افزود: این خانم جوان از میزان دستمزد و مدل آرایش از آرایشگر سئوال کرده و به وی اطمینان می‌دهد به اتفاق همسرش نزد وی باز می‌گردند.

مطهری گفت: این خانم بعد از مدتی به اتفاق همدست دیگر خود به نام آقای م ـ م، 24 ساله اهل شهرستان ساری به آرایشگاه آمده و به آرایشگر می‌گویند آرایشگاه باید برای آرایش عروس جوان خالی شود.

دادستان بابلسر تصریح کرد: بعد از گذشت نیم ساعت نامزد قلابی زن برای سرقت طلا و جواهرات آرایشگر را به سمت زمین هل داده و با سیم چین تعداد هفت النگو، یک گردن بند و یک جفت گوشواره به ارزش ریالی 200 میلیون ریال را سرقت می‌کنند.

مطهری افزود: زمانی که زن و شوهر قلابی با مقاومت زن آرایشگر مواجه شدند اقدام به ضرب و شتم آرایشگر کرده و با ضربات چاقو او را مجروح کردند.

وی عنوان کرد: همچنین زمانی که زن و شوهر قلابی سعی داشتند آرایشگر را به داخل دستشویی بکشانند آرایشگر با متهم درگیر شده و در این هنگام مرد از صحنه سرقت متواری می‌شود و زن نیز که با عجله قصد فرار از صحنه سرقت را داشته بدون این‌که متوجه شود کیف خود را در محل سرقت جا گذاشته فرار می‌کند.

مطهری اظهار داشت: زن آرایشگر بعد از مشاهده مدارک زن بلافاصله با مأموران پلیس تماس گرفته و پلیس در کمتر از شش ساعت با هماهنگی مقامات قضایی متهم ف ـ ب را در حالی که پنج النگوی سرقتی در دستش بود در فریدونکنار دستگیر می‌کنند.

وی افزود: با هماهنگی پلیس، دختر جوان با متهم دیگر قرار گذاشته و زمانی که متهم بر سر قرار حاضر می‌شود بلافاصله توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و از او دو عدد النگو، یک عدد گردنبند و یک جفت گوشواره کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/86010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول