اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد

اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری در 15 هزار هکتار

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری در سطح 15 هزار هکتار خبر داد.

اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری در 15 هزار هکتار

بهمن اسکندری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 15 اسفند ماه مراسم جشن درختکاری در سالن جهادکشاورزی و با حضور مقامات استان برگزار می‏شود.

وی به همکاری دستگاه‏های اجرایی در هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: در هفته منابع طبیعی با همکاری دستگاه‏های اجرایی برنامه‏های مختلفی برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از نهالکاری در اراضی مصلی خبر داد و اظهار داشت: نهالکاری در اراضی مصلی با همکاری سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری زنجان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه همزمان با نهالکاری در اراضی مصلی از افراد نمونه تقدیر خواهد شد، افزود: تشویق افراد برای نهالکاری از اهداف مهم اداره کل است.

*اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری درسطح 15 هزار هکتار

اسکندری از اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری در سطح 15 هزار هکتار خبر داد و یادآور شد: یکی از برنامه‏های مهم در  15 اسفند ماه اهدای اسناد طرح‏های مرتع‏داری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به طرح‏های مرتع‌داری در استان، خاطرنشان کرد: اهدای طرح‏های مرتع‏داری از فعالیت‏های مهم در هفته منابع طبیعی است.

وی حضور کارشناسان در برنامه‏های سحرگاهی رادیو و برگزاری مسابقه در هفته منابع طبیعی را از جمله برنامه‏های روز نخست عنوان کرد و ادامه داد: تشویق و ترغیب مردم برای حفظ منابع طبیعی از اهداف مهم است.

اسکندری با تاکید بر نقش فرهنگ‌سازی برای مردم در راستای حفظ و نگهداری از منابع طبیعی استان، اظهار داشت: در این راستا برنامه‏‌ای تحت عنوان «برکت» از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‏شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تاکید بر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه توسط مسئولین، خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی در گرو فعالیت‏های فرهنگی است.

وی همکاری دستگاه‏های اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدون همکاری دستگاه‏های اجرایی اقدامات سازنده امکان‏پذیر نخواهد بود.

اسکندری ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری منابع طبیعی را از اولویت‌های کاری برشمرد و اظهار داشت: در این راستا اقدام به تهیه و توزیع ویژه‏نامه‏ای در هفته منابع طبیعی کرده‏ایم.

*برگزاری جشن درختکاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از برگزاری مراسم جشن درختکاری در دانشگاه پیام‌نور زنجان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‏های درختکاری در دانشگاه‏های استان صورت می‏گیرد.

وی موضوع آموزش برای حفظ و نگهداری از سرمایه‏های ملی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با آموزش مناسب می‏توان فرهنگ‏سازی اصولی در سطح جامعه صورت داد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول