اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

کاشت 7 هزار اصله درخت در گچساران

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: امسال و در کنار احداث پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای، افزون بر هفت هزار اصله درخت و درختچه و 15 هزار متر گل‌های فصلی در مناطق شهری گچساران کاشته شد.

کاشت 7 هزار اصله درخت در گچساران

سید عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: گچساران یکی از شهرستان‌های گرمسیری جنوب کشور بوده که با توجه به وجود تأسیسات نفت و گاز در این شهرستان، نیاز به توسعه فضاهای سبز امری ضروری است.

کاشت 15 هزار متر گل فصلی در گچساران

وی ادامه داد: با تلاش مجموعه نیروهای خدمات شهری شهرداری دوگنبدان و به منظور تلطیف فضای شهر، زیباسازی محیط و رفاه حال شهروندان، درخت، درختچه و گل‌های فصلی در مناطق مختلف شهری، پارک‌ها و بوستان‌ها، کاشته می‌شود.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه کاج، سرو، زیتون تلخ از جمله درختان کاشته شده در حاشیه‌ها و پارک‌های شهر است، افزود: این گونه‌ها از نوع درختان سازگار با آب و هوای گچساران به‌ویژه در فصل گرما است.

قاضی‌فر اظهار داشت: امسال و در کنار احداث و توسعه پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای در محله‌های مختلف شهری، طرح‌ مستمری با عنوان کاشت درخت و نهال در فضاهای مورد نیاز شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: در همین راستا افزون بر هفت هزار اصله درخت و درختچه در مناطق مختلف شهر کاشته شده و توسط نیروهای شهرداری نیز نگهداری می‌شود.

قاضی‌فر ادامه داد: کاشت گل‌های فصلی افزون بر 15 هزار متر از بلوارها، میدان‌های شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها از دیگر خدمات و فعالیت‌های شهرداری دوگنبدان در این زمینه است.

گچساران 135 هکتار فضای سبز شهری دارد

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: واحد فضای سبز خدمات شهری شهرداری دوگنبدان به منظور توسعه و گسترش فضای سبز و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و در آستانه فرارسیدن نوروز برنامه‌ریزی مطلوبی دارد که پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اجرایی می‌شود.

قاضی‌فر از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز موجود همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 135 هکتار فضای سبز در مناطق شهری گچساران وجود دارد، افزود: همکاری و همراهی مردم و عموم شهروندان با نیروهای شهرداری در حفظ، نگهداری و توسعه فضاهای سبز مهم و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول