اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین:

هرس 10 هزار اصله درخت در شهر قزوین به اتمام رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به منظور فرم‌دهی به درختان، حذف تنه جوش و پاجوش و سرشاخه‌های مزاحم، عملیات هرس 10 هزار اصله درخت در این شهر به اتمام رسید.

هرس 10 هزار اصله درخت در شهر قزوین به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت: حفظ و نگهداری از انبوه درختان شهری یکی از اولویت‌های مهم سازمان پارک‌ها برای مناسب‌سازی چهره شهر است و در این راستا علاوه بر انجام هرس زمستانی، نسبت به آبیاری و کود دهی درختان نیز اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز افزود: هرس زمستانی درختان با هدف پیراستگی و بهبود کارایی درختان از اواخر پاییز در سطح شهر آغاز و طی مدت دو ماه به اتمام رسید.

کاظمی بیان کرد: در انجام عملیات هرس به نوع گیاه، سن آن، موقعیت، سلامت، فرم اولیه و شدت میزان هرس در سال‌های قبل توجه می‌شود.

وی دیگر اهداف اجرای هرس را برقراری توازن بین اندام‌های هوایی و زیرزمینی، زیباسازی منظر شهری، ایجاد دید کافی در تقاطع‌های اصلی و فرعی و رضایت‌مندی برای شهروندان دانست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین متذکر شد: عملیات هرس درختان شهری به تشخیص کارشناسان فنی انجام می‌شود و جزو وظایف سازمان پارک‌ها بوده و هیچ ارگان یا شخصی بدون کسب مجوز و هماهنگی با این سازمان اجازه هرس درختان شهری را ندارد و با متخلفان قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول