اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان - 55

بهرامی: مسئولان با وفاق و یکدلی ‌به مردم خدمت کنند‌

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مسئولان باوفاق و یکدلی ‌‌در‌ ادارات و دستگا‌ه‌ها ‌به بهترین نحو به مردم خدمت کنند.

بهرامی: مسئولان با وفاق و یکدلی ‌به مردم خدمت کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی ‌در جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول گفت: برای من امروز روز مبارکی است‌ که در خدمت مردم بسیار خوب و انقلابی شهرستان علی‌آبادکتول باشم؛ مردمی که از زمان قبل از انقلاب، دوران جنگ و تاکنون خدمات زیادی انجام داده‌اند و مردمی هستند که تابع ارزش‌های اسلامی هستند‌ و این ریشه در عمق وجود مردم دارد و لحظه‌ای و مقطعی نبوده و نیست.

وی ادامه داد: وقتی مردمی 35 سال در تمام صحنه‌ها از قبل از انقلاب حضور داشته‌اند و 453 شهید، 1963 جانباز و 118 آزاده را به این انقلاب هدیه بخشیده‌اند، باعث افتخار کشور هستند و این یک افتخار است که کشوری بتواند با عزت و کرامت پابرجا و با صلابت بایستد.

عزت و کرامت انسان در تمام زوایای زندگی و مسئولیتش باید حفظ شود

بهرامی با بیان اینکه عزت و کرامت انسان در تمام زوایای زندگی و مسئولیتش باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که برای انجام امور‌ اداری و حل مشکلاتشان به شما مسئولان مراجعه می‌کنند را عزیز و محترم بدارید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ملت ما در عرصه‌های بین‌المللی همیشه عزت و کرامت خود را حفظ کردند، تصریح کرد: وقتی ملت ما با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند، این نشان‌دهنده هوشمندی و ولایت‌مداری ملت عزیز ایران است‌ و از این حرکت‌ها که در دنیا نظیر ندارد و به استکبار جهانی نشان دادند که این ملت و این حکومت همیشه محکم، پرصلابت، پایدار و ماندگار هستند.

وی افزود: ما باید این ملت را عزیز بداریم و با هر مسئولیتی که به عهده داریم، تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم تا در راستای خدمت‌رسانی همیشه سربلند باشیم.

مسئولیت یک امانت و یک توفیقی است که به انسان می‌رسد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: به فرموده امیرمومنان حضرت علی(ع) «مسئولیت یک امانت است که در اختیار ماست و فکر نکنید مسئولیت یک طعمه است» بنابراین مسئولیت امانت و توفیقی است که به انسان می‌رسد و باید از آن به خوبی محافظت و نگهداری شود و سالم تحویل صاحبش داده شود.

بهرامی بیان داشت: همانگونه که خداوند به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به اهلش عطا کنید؛ پس شما مسئولان از این فرصت‌ها استفاده کنید و این فرصت‌ها را از دست ندهید.

وی اضافه کرد: انسان باید در تمام شئون زندگی ارتقا داشته باشد؛ همانند یک نیروی اداری که از جایگاه خود ارتقا می‌یابد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: اگر انسان خدمتی به یک برادر مومنش بکند؛ فضیلت و پاداش آن را نمی‌توان با چیزی وزن و مقایسه کرد.

مردمی که برای این انقلاب اینقدر مایه گذاشته‌اند، واقعاً شایستگی خدمت‌ هستند

بهرامی اذعان داشت: در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها نباید اهمال‌کاری صورت بگیرد؛ تمام امورات باید همراه با تعقل، خرد، دانش و عالمانه انجام پذیرد تا امورات اداری مردم به بهترین نحو پیگیری شود و مطلوب‌ترین نتیجه‌ها حاصل شود.

وی از مسئولان خواست تا این وفاق و یکدلی که در بین ادارات و دستگا‌ه‌ها دیده می‌شود را به بهترین نحو حفظ کنند تا نتیجه تمام امور به نحو احسن و آنگونه که خداپسندانه و شایسته ملت است باشد، چراکه وفاق و یکدلی شما باعث می‌شود تا تفرقه‌ها از میان برداشته شود‌ و هرچه شما به هم نزدیک‌تر باشید، مشکلات بیشتری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  گفت: این همان خواسته مقام معظم رهبری است و شما با خدمت بهتر و بیشتر به این ملت ولایت‌محور قلب امام امت را نیز شاد خواهید کرد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول