اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مه‌ولات:

فعالیت‏های کمیته امداد ‌واضح و با‌صراحت بیان شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مه ولات گفت: طرح‌های خود‌اشتغالی و خودکفایی که در کمیته امداد در حال انجام است، از جمله افتخار آمیزترین کارکردهای این نهاد محسوب می‏شود.

فعالیت‏های کمیته امداد ‌واضح و با‌صراحت بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مه ولات، علی حاجی عرب‌ ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان مه‌ولات اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تاسیس شد تا مرهمی برای نیازمندان و محرومین جامعه باشند تا بتواند تالمات و مشکلات آنان را کاهش دهد.

وی ادامه داد: کمیته امداد حلقه اتصال بین متمکنین و محرومین جامعه است که با توجه به حوزه فعالیت‎های داخلی و خارجی، تا حدود زیادی توانسته به اهداف ترسیم شده نزدیک شود.

فرماندار مه ولات، به نقش این نهاد در فقرزدایی پرداخت و تصریح کرد: این نهاد در کاهش فقر، توانمند سازی، تولید و حمایت از استعدادهای ناشناخته اقدامات بسیار موثری داشته، به طوریکه هم اکنون بسیاری از نخبگان، تحت پوشش این نهاد بوده و هستند.

حاجی عرب باتوجه به اقدامات و فعالیت‎های این نهاد پیشنهاداتی را ارائه کرد و بیان داشت: خروجی خدمات این نهاد برای مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند باید توانمندساز، مادی، معنوی، فرهنگی و کارآفرین باشد.

وی  اظهار کرد: کمتر کسی است که با فعالیت‌های مثمر ثمر این نهاد آشنایی نداشته باشد چرا که طرح‌های خود اشتغالی در این نهاد در زمره  افتخار آمیزترین کارکردهای این نهاد مردمی تلقی می‏شود.

در پایان فرماندار مه ولات از جلب مشارکت‎های مردمی گفت و خاطرنشان کرد: برای جلب مشارکت‎های مردمی و هم‎افزایی بیشتر مردم، باید فعالیت‏های این نهاد و نیازهای اقشار آسیب پذیر، واضح و با صراحت بیان شود.

انتهای پیام/70005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول